{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.139 visninger | Oprettet:

Lohmann-s Erfaringer? {{forumTopicSubject}}

I Okt. købte jeg en sadel hos Lohmanns. Ikke nogen speciel dyr sadel da jeg ikke vidste for længe jeg beholdte hesten.
Sadlen var en Kieffer som jeg gav 4000 for.
i Januar blev jeg opereret og har ikke brugt sadlen siden.
Hesten som sadlen er købt til er hinsinden blevet solgt.

Nu skulle jeg så have en ny, og ville have den vurderet oppe ved tika-rideudstyr, og der får jeg så at vide at den er total skæv i hele stopningen!! og Absolut ikke er nogen penge værd. Tina fra Tika rideudstyr gør mig det også klart at længere brug af denne sadel kan gøre en hest skæv, og at man ikke kan ride den så skæv på få måneder.

Jeg ringer til Lohmanns der forklarer at det er helt normalt ved sådan en gammel sadel, og at det kan rettes ved en omstopning? Nu er jeg jo så lidt lost, jeg fik at vide den var nystoppet da jeg købte den ved hende og jeg har knap brugt den 4 måneder?
Lohmanns køber heldigivis sadlen retur, for et lidt mindre beløb... men synes lige jeg vil advare folk om køb af sadler ved lohmanns

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lohmann-s Erfaringer?
  • #1   14. jul 2010 hmm...

eller også er det TIKA der ikke ved hvad de snakker om?

Lohmann er top proff - og da de køber sadlen retur igen er der vel ikke noget at advare imod??

Det ku også tænkes at TIKA har et horn i siden på konkurrenten?
    At de hellere synes du sku købe en af deres sadler næste gang du skal købe sadel?

mulighederne er mange - men jeg synes ikke der er belæg for at hænge Lohmanns ud?

• #2   14. jul 2010 Ej, hvor ærgerligt for dig.

Du burde have forlangt, at de købte den retur for samme pris.

Jeg har ellers næsten kun haft gode erfaringer med Lohmann-s.

• #3   14. jul 2010 og med til historien hører jo også , at TIKA skulle vurdere hvor meget den er værd - altså hvor meget DE vil give for den i en handel....

4000 for en kiefer ER billigt - men ikke nødvendigvis et dårligt køb. smiley

• #4   14. jul 2010 ¤ Marie-Louise - Nu med Gero ¤

grunden til den skulle vurderes ved tika er fordi jeg skal have en sprit ny sadel ved dem og den er bestilt, sadlen skulle vurderes så den kunne være i kommision hos dem, men den ville de ikke engang have ind..

Det jeg synes er så forfærdeligt er at Lohmanns sagde til mig at sådan var nogle at de ældre sadler, skulle jeg ikke have vidst det da jeg købte den?

• #5   14. jul 2010 Heej Iben smiley

Jeg har kun hørt om gode erfaringer med lohmanns smiley
    Men jeg fortrækker nu Duus smiley

Jeg havde min gamle Kieffer sadel, og den ville de ved lohmanns ''kun'' give 1500 kr. for. og dej fejlede intet!
    Solgte den så selv privat for godt 3000,- kr. smiley

• #6   14. jul 2010 Jeg har ikke haft nogen problemer med Lohmans. Jeg synes hun samarbejder fint ved at tage sadlen tilbage, hun kunne jo have sagt helt nej.

• #7   14. jul 2010 Min eneste "dårlige" erfaring med hende fra Lohmann er også, at hun tager meget lidt for sadlen, nǻr man vil af med den.

• #8   14. jul 2010 Jeg har kun gode erfaringer med lohmann's.. tilgængæld har jeg masser af rigtige dårlige erfaringer med tina fra tika og kender mange som har det!!

Tina hævder at hun ved noget om sadler, her har jeg personlig erfaret, at det ikke holder helt stik i praksis. Har oplevet en del gange hos andre at de har købt en sadel som tina sagde god for og når sadlmageren og dyrelægen kom, burde den sadel ikke have været på den hest - what so ever...

• #9   14. jul 2010 Selvfølgelig får man mere for en sadel, når man sælger den privat. Lohmann-s ville jo ikke kunne overleve, hvis de gav, det sadlen er værd, for de skal jo tjene på det - det er da logik for burhøns. Jeg har haft en sadel i kommision hos Lohmann-s, og den var solgt på 4 uger. Jeg havde selv haft sadlen til salg på nettet i 5 mdr. uden at få den solgt. Jeg fik supergod behandling og vil helt sikkert anbefale Lohmann-s til andre.

• #10   14. jul 2010 ja jeg har købt sadler 3 gange hos lohmanns, og har aldrig haft noget bøvl med dem.... kun goe erfaringer

• #11   15. jul 2010 Jeg har også kun godt at sige om Lohmann-s;o)

• #12   13. jan 2017 er Lohmanns dygtige til at se om sadlen ligger godt på hesten?

Kommentér på:
Lohmann-s Erfaringer?

Annonce