{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift til sommerdæk på Jeep Renegade 375 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Bruser koblet til toilettets vandforsyning 770 kr.
  • Nedtagning af varmepumpe 500 kr.
  • Opsætning af persienner 625 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strøelse
  • #2   4. aug 2010 Træpiller - eller træpillesmuld. Det er nemt at holde, og jeg bruger i indesæsonen ca. 1 sæk på 16 kg om ugen. Opstarten er naturligvis lidt dyr fordi du skal starte med en madras på ca. 10 cm. Og her kan det anbefales at købe træpillesmuld at starte med, derefter træder hesten selv pillerne til smuld. Der skal fjernes klatter hver dag. Og inden du smider nye træpiller drysser du lidt stalosan F ud for at descinficere. Træpiller koster ca. 1200 pr. ton leveret løst - i sække er det nok lidt dyrere. Men du kan klare dig med ca. 1 ton pr hest pr år.

Bunden roder du så lidt op i hver 14 dag ca. igen afhængig af hvor meget hesten er inde. ...

• #3   4. aug 2010 Min hest står på spåner g har gjort de sidste 5 år. Det er jeg meget tilfreds med, da det tørre miljø har givet hans hove en meget bedre hornkvalitet (løst alle vores hovproblemer...). Dog er han en "gris", så han har et stort forbrug af spåner. Ca 500 kr pr måned alt afhængig af antal timer på fold.

• #4   4. aug 2010 Jeg bruger træpiller.Når jeg starter en boks op vander jeg pillerne så de popper op. Beregninger i et af heste bladene viser at træpiller er billigst i brug. Strøer også Stalosan F over ca 1 gang pr uge, til at tage den værest lugt. bruger ca en sæk til at fylde efter med 1 gang pr uge. Fjerner de piller som bliver meget våde. Især ved vores vallakker. De kan jo kun tisse et sted:-).
    Vi giver ca 1850 kr for 960 kg i plast sække, leveret.

• #5   4. aug 2010 SPÅNER!!
    man kan købe nogen ved hores travel, de koster omkring 60 kr pr pakke, og hvis du skal have en god og tør bund skal man bruge ca 3-5 pakker i måneden:) = ca 180-300 kr i månenden:)

Spånerne fra hores travel er støvfrie, og der er ikke alt muligt affald i:) de kan klart anbefales:)

• #6   4. aug 2010 Det vil jeg da tro.
    Hvor bor du henne?
    Ellers prøv dette link: (link fjernet)

• #7   4. aug 2010 jeg bruger flis og en smule spåner.. flisen koster mig intet, og spåner koster mig omkring 400-500kr på 6måneder..

Og elsker det, flis suger sindsyg godt, spånerne er kun til for at det ser lidt pænt ud:)

• #8   4. aug 2010 Staldbjerggård

Spørg os der bruger dem, så skal vi nok råde dig smiley

• #9   5. aug 2010 Min står på træpiller, og jeg er så glad for det (:

• #10   5. aug 2010 Staldbjerggård.
    Træpiller er let.Fjern klatter og evt det som bliver meget våd. F.eks. i midten hvor vallakkerne tisser. Ellers bare smid piller over når det trænger. Du er ikke i tvivl!!

Kommentér på:
Strøelse

Annonce