{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

byld. {{forumTopicSubject}}

Hej skønne HG'ere.
De sidste to uger har vi haft rigtig meget besøg af dyrlægen, desværre. Første gang skulle de så vaccineres + samme dag havde jeg skrevet med gamle ejer af Frederikke og hun havde solgt hende videre fordi hun havde spat. Aldrig, har jeg fået det mindste at vide om spatten, men ligemeget, dyrlægen kom jo samme dag så kunne han vel lige lave bøjeprøve. Vi fik ikke lavet bøjeprøve da vi købte hende - dumt nok - men hene vi købte den af sagde hun havde fået lavet en for en månd siden og der ikke var noget at se, hvilket vi troede på.

Men ikke nok med det, så finder jeg ud af her den anden dag at min bette stjernehest (frederikke) har en byld UNDER halen. Den er virkelig ulækker! Men vi fik fat i dyrlægen med det samme for der skulle jo gøres et eller andet. Vi fik så pencillin til at give hende til der ikke var mere i flasken (selvfølgelig, ikke det hele samme dag) fordi det skulle hjælpe, så fik hun også hævede lymfekirtler og har hun stadig væk og hun nærmest "brænder" der ved kirtlerne. Frederikke er ikke sig selv, hun er ikke "oppe på dupperne" som hun plejer at være og har gået lige direkte ind i hendes foderkrybbe og gjort nogle underlige ting. Har faktisk billeder af bylden jeg evt. kan ligge ind senere.

Så jeg tror vidstnok jeg dropper stævnet i dag, da hun er meget øm og slet ikke sig selv, øvøv :-(.
Lige et kedeligt indlæg herfra!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  byld.
Kommentér på:
byld.

Annonce