{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Byld/ ikke byld ? {{forumTopicSubject}}

Jeg opdagede her til aften at cassis havde en bule med en omkreds på str med en 5 kr .
Benet er ikk hævet eller varmt. Det eneste der er hævet er bulen ..

Mit soørgsmål er : kan det skyldes insekt, at han slår benene sammen i skridt eller er det en byld ?

Dyrlægen er kontaktet og han kunne ikk give svar på stående fod, men skulle ring mandag hvis det blev værre ..

Det er ikke ømt, eller det giver han ikke udtryk for her til aften .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byld/ ikke byld ?
  • #1   17. sep 2011 Hold øje med om den er blød i midten.Så er det en byld. Min pony har lige haft en stor bule på kæben og det var et insekt eller et spark da det forsvandt. Min gamle pony havde en kæmpe bule som efter nogen dage blev blød i midten.Den var hård i staretn og dyrlægen sagde jeg skulle holde øje.Se evt. mit album der hedder Reginas byld.

• #2   17. sep 2011 Jaa.. Den er faktisk blød den bule han har. Så det er osse det jeg tænker, at det eren byld.

• #3   17. sep 2011 Der var nemlig ikk noget igår da jeg tog derud for at ride , og tjekker hver dag da vi rider med enten bandager eller gemacher ..

• #4   17. sep 2011 "haha" samme undren, til "bule" havde min hest. en rift som fluerne nød godt af i sommers og har derefter dannet arvæv og nu er det blevet til en vorte..en våd vorte som bløder og væsker, men kan ikke selv hele skal smøres med alm vorte crem (økologisk) den opskrift fik jeg af dyrlægen som så på "bulen" den er ca som en 2 krone.

• #5   18. sep 2011 Hvor på benet sider den er der nået sår ved den? men du kan prøve at stikke hul på den og vis der kommer hvid/gul snask ud er det en byld !!

Men sider den ved ledet kan det os være en blødheds hævelse som er led væske der flyder ud kan skyldes overbelastning eller spark og kan i fleste tilfælde fjernes med læser- eller magnetfelts behandling

• pernille L
    pernille L Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
    #6   18. sep 2011 Blød i midten kan være en byldt, ellers kan det være væskeansamling, hvis det sidder ved ledet må du IKKE prøve at stikke huld, da du kan komme i kontakt med ledhulen og få bakterier derind. Hvis det er kommet over en dag så tror jeg ikke det er en byld da du så ville ha set noget nogle dage i forvejen.
    Tror det kan være en hævelse fra et eller andet.
    jeg ville se det an og vente som dyrlægen siger.

• #7   18. sep 2011 Nej jeg bolle ikk drømme om at stille hul på det når jeg ikk ved hvad det er.. Det sikker hverken i et led eller et sted der kan genere .. Der er Intet sår heller..

• #8   18. sep 2011 Man skal ikke selv begynde at stikke hul. Desuden skal den lokalbedøves hvis det er en byld og den skal tømmes.Er den blød over det hele eller kun i midten?

• #9   18. sep 2011 Den er blød over det hele , og er ikk blevet større end igår . Det er heller ikk ømt .. Som jeg skrev tidligere kunne jeg ikk drømme om at prikke hul

Kommentér på:
Byld/ ikke byld ?

Annonce