{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Fransk hest! {{forumTopicSubject}}

Er der nogen her inde udover mig der ejer en fransk hest?

Gerne af racen Selle Francais smiley

Og evt. nogle der har været nød til at sende deres pony's/hest's pas ned til Frankrig? :S

Jeg står nemlig og skal til og sende mit afsted der ned til, men er bange for at jeg ikke får passet retur..

Håber der er nogle der kan hjælpe mig!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fransk hest!
  • #1   11. aug 2010 Tag for guds skyld en kopi af ALT det du sender! smiley

• #2   11. aug 2010 Det havde jeg også tænkt mig! smiley

• #3   11. aug 2010 hvorfor skal du sende passet til frankrig??

• #4   11. aug 2010 Det skal jeg fordi der ikke er de der medicin sider i passet, og det er der jo lov om at der skal være.

• #5   16. jun 2013 blot til info har HesteGalleri nu et fransk søstersite: http://chevaux.bazoom.com/fr/

• #6   16. jun 2013 Har ikke lige en fransk hest, men belgisk New forest, hvor vi har fået sat medicinsider i passet. Så vil tro fremgangsmåden er lidt det samme smiley
    Vi fik at vide hos Landscentret for heste, at de ville anbefale at vi ringede til det belgiske New forest forbund, for at aftale hvordan vi skulle gøre. Vi kom til at snakke med en venlig mand, der heldigvis kunne engelsk. Men stadigvæk kan det være svært at kommunikere i telefon på et sprog, man ikke er så god til, så vi brugte også mail (og google translate) for at få helt styr på det. Vi sendte passet der ned, hvor de gennemgik den, for at se hvad den manglede. Det viste sig at der var flere ting, så de meldte tilbage, at der skulle et nyt pas til, for at den kunne holde lovkravene. Kommunikationen foregik pr. mail.
    4 uger senere havde vi passet i hænderne igen. Må indrømme godt lettet, da det er det eneste papir, der kan dokumentere at ponyen er vores.
    Vi fik en god behandling, og det var ikke så svært, som vi havde frygtet, inden vi gik igang.

Men som andre skriver: tag kopier af alt og send REKOMMANDERET.

Håber du kan bruge det til noget.
    Hilsen Rasmuses mor

Kommentér på:
Fransk hest!

Annonce