{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Er dårlig service, og sure mennesker.. {{forumTopicSubject}}

ved at blive en del af ridesporten her i DK??

Jeg syntes man oftere og oftere hører om folk der har bestilt og betalt udstyr, som enten ikke får deres varer eller må vente længe på dem, i mellemtiden kan de ikke komme i kontakt med sælger.

Jeg ved godt at Dk er et lille marked i forhold til mange andre lande, men er det ikke også sådan at når man ser en reklame for en ny kollektion, så når man kommer til butikken er det enten udsolgt, kun hjemme i en anden str./farve, og det kan ikke bestilles for det skulle have været for lææænge siden og den kollektion er de færdige med at lave og der er ikke mere på lager. (hip hurra for udenlandske webshops og visakort) Og så er det tit billigere.

Men er der ligesom blevet værre?
Skulle bestille rosetter for vores klub til kommende stævne, ringer til et af de store roset firmaer, fjerde gang jeg prøver at ringe er der endelig en der tager telefonen. Goddag kan jeg få oplyst nogle priser på nogle af jeres rosetter? Jeg skal prøve at se om jeg kan huske dem!! den der hedder.. : den koster nok 16.75 plus moms, ok tak, og hvad med..., : det er nok ca to kr billigere, ok og hvad med.... det er nok ca det samme... ok, og hvor lang tid i forvejen skal man bestille? Hvornår skal du bruge dem?(lød som om han tænkte, ej endnu en som har glemt at bestille) Om ca to en halv måned! : de skal bestilles mindst 3 uger før! ok, tak, jeg mener I har vores logo (noget man betaler dyrt for første gang), : hvad hedder klubben?, den hedder...... ! : Det har vi ikke! Øh jamen jeg har en roset med det på! : den har vi ikke lavet!

Det var så her jeg valgte at sige, ok farvel og tak for hjælpen, kunne have sagt, jeg sidder med den i hånden, vores logo er på forsiden, på bagsiden står jeres navn og telefonnummer!
Orkede bare ikke

En hurtig googlen ledte mig til et firma i England, flotte rosetter, gratis valgfrit motiv i midten, gratis print rundt om midten, skriv din egen tekst. En email afsted med et ? svar to min efter, bestilte rosetterne, med fragt, med kurer til DK, var det halv pris af hvad jeg skulle give her(danske standard rosetter, uden noget personligt præg), da jeg trykkede på betal, kom der et min efter en mail, betaling modtaget, tak for din ordre, vi går igang med det samme.

Ved godt at jeg så ikke støtter det vaklende lille danske marked, men... er det mig der er HELT galt på den? Er folk der vil sælge noget til andre ikke et SERVICEfag????

Lotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dårlig service, og sure mennesker..
  • #1   17. aug 2010 Det er da godt at høre der er et eller andet der virker. Vil du evt. give et link videre til firmaet der formåede at behandle en ordre?

  • #2   17. aug 2010 sikke da en lorte service..

    sådan er det jo bare nogle gange, men synes også der er mange steder hvor det fungere fint


  • #4   17. aug 2010 Mia H, der er så mange firmaer og med så mange flotte forskellige rosetter, prøv selv gå ind på google.co.uk og søg på rosette ribbons, jeg kiggede på nogle stykker og så hvad de havde, firmaet hvor jeg valgte at prøve at bestille er
    www.frosts.uk.com

    Lotte


  • #5   17. aug 2010 hold da op! smiley
    sådan har jeg det også med rideudstyrsbutikker osv.
    jeg ventede 6 MÅNEDER på et tæppe, som jeg skulle have ventet ca. 2 uger på. det er ALT for dårligt! -det var så over nettet. og da jeg endelig modtog tæppet var der pletter på! og vi nåede ikk at sende det tilbage så jeg kunne få et andet. det var virkelig øv :(.

    jeg synes specielt horze aldrig har de rigtige str. eller alle tingene de har i katalogerne osv...


    hva hedder den engelske hjemmeside? det kunne være det kunne bruges en gang til rideklubben (;


  • #6   17. aug 2010 Det træls sådan noget -.-' Man hører flere og flere er ud for det smiley Desværre.. Men de er åbenbart ikke selv interresert i og få kunder....

    Kender også et par stykker der vælger at købe roster på udelanske hjemmeside (: Der genralt meget mere og vælge imellem og ofte meget større..

    Jeg vil da personlig selv helst havde en større, og anderledes rosette (: de altid sjovt med noget nyt til væggen.


  • #7   17. aug 2010 Jeg har også været uheldig. Bestiller nogle gange over hooks. Synes deres vare er af ok kvalitet. Men sikke en behandling jeg fik sidst, jeg havde bestilt div. ting som de så alligevel ikke havde hjemme og fik et par ridebukser som jeg ikke havde bestilt:-(

  • #8   17. aug 2010 Jeg har været kunde( bla. fast køb af foder hver md. ) indtil jeg bare blev spidset af med; du kan godt lige vente! Og det lilla dækken kan jeg ikke lige finde, du må tage det grønne! Så blev jeg sgu`knotten, hvorfor skal jeg bagerst i køen? og ikke få de farver jeg vil have. Det blev lige lidt for familiært :O( Så jo "servicen" efterhånden en glemt ting.

  • #9   17. aug 2010 wow de har mange super flotte rosetter man sidder jo nærmest og får lyst til at handle dem med det samme :-.)

    Og kan desværre kun give dig ret ang. service især spisesteder bemærker jeg og kæresten det, stederne hvor man får service og god mad, kommer man igen med venner og familie, de andre steder ja ser aldrig en igen smiley Desværre er der jo ikke det store udvalg med heste ting og rosetter så man tager pænt til takke smiley


  • #10   17. aug 2010 lyder ikke helt optimalt nej..

    Mit problem plejer mere at være at butikkerne ikke har det hjemme..

    Har siden jul købt foder ved land og fritid, men skiftede for en uge siden forderkonsulent, da Land og fritid ikke én eneste gang havde det foder hjemme, som jeg skulle bruge, og blev anbefalet i sin tid. Og når de sagde de fik det i morgen, ringede de en uge efter..

    Farmland og Horze i Randers har også tit ikke haft hvad jeg skulle bruge. Blandt andet af blue horse produkter og gjorde i rette længder.. Det er rigtig træls ja!


  • #11   17. aug 2010 Pernille, nemlig, hvis man ikke lige har en hest/pony i standard str. så kan man ikke få det, eller også findes en ting i eks. 12 farver, og så har de det i sort, og hvis du er heldig, grøn eller blå ;-). Og man er besværlig, hvis man spørger efter det, tit har jeg også været ude for at have set noget i en reklame, og når man så kommer og vil købe det, så ved de ikke engang det findes i den serie, for de har kun 3 af de 25 ting i serien.
    Lotte


Kommentér på:
Er dårlig service, og sure mennesker..

Annonce