{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.283 visninger | Oprettet:

Dyrlæge i Ulsted Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender til ham? Og har brugt ham til deres hest?

Jeg spørger da jeg både har hørt godt men også meget dårligt om ham, og ville gerne hører andres erfaringer med ham, da min hest snart skal vaccineres og han skulle være ret billig. Men vil selvfølgelig ikke bruge ham hvis han ikke gør sit arbejde ordentligt :).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge i Ulsted Nordjylland
  • #1   6. sep 2010 En vaccine kan han da klare smiley
    Han er såmænd god nok, men man skal måske vurdere en ekstra gang, hvis man står med noget helt specielt..

• #2   6. sep 2010 hvad hedder dyrlægen?:)

• #3   6. sep 2010 Han er sød og rar. Han vaccinere osse vores heste :o)

• #4   7. sep 2010 alst fik afvide af en anden dyrelæge relateret person, at hun undrede sig meget over hans priser, for de dækker ikke engang over udgifterne, hvor han så spare henne for at kompensere for tabet vidste hun ikke, men hun havde dog aldrig hørt om at han ikke behandlede dyrene godt og som han skulle...

• #5   7. sep 2010 han er en super dyrelæge,jeg har brugt han i 24år,både til mit opdræt af perserkatte,racemarsvin,hundene og mine heste.har aldrig haft noget dårligt at sige om ham.han sender folk på dyrehospitalet hvis der er noget han ikke mener han selv kan klare,det har jeg kun prøvet i gang i alle de år.

• #6   7. sep 2010 Jeg brugte ham til små vacciner, og vil ikke anbefale andet.

Min dobbermann blev påkørt, og han havde vagten. Og min svigerinde ringede til ham, fordi han havde vagten og helt fint vi skulle komme med det samme, men ikke 5 minutter efter ringede han og sagde han fan*** "er hunden vågen?" jaah siger min svigerinde så, men vi tror at hunden måske har nogle indre blødninger eller har brækket noget"
    - ved du så hvad han siger...han siger "jeg har en kalve fødsel jeg helre vil ud til, ellers dør den" - og vi var næsten i ulsted, og så måtte vi vende om med den stakkels hund, og vi vidste ikke om hun var tortalt smadret indeni og havde et ton af smerter eller hvad, så gode råd var dyre, dem i dronninglund vidste vi var i byen, og hvad gør man så - det er bededags ferie - man køre heeeele vejen til frederikshavn med en hund der lider - det er fan*** noget svineri, han kunne have taget os ind, eller vi kunne komme derud hvor den kalve fødsel var, og han kunne i det mindste smerte dække hende. Men nej, den gamle nar vil kun hvad han selv vil, og jeg har flere hvor dyrene ikke er ordentligt bedøvet før han kasterere dem. og mange har haft problemer med infektioner

Jeg har også en historie med min svigerindes hunde der blev offer for en handhund der blev vred, de blev begge bidt, og vi var bange for at den ene havde skade på lunger eller ryg, og den anden var højdrægtig, min svigerinde boede på det tidspunkt næsten i brønderslev. Hun får fat i ham, og siger vi køre med det samme, men vi køre fra "vejen" nu, og det tager ca. 30 minutter. og vi haaaalser derud for hundenes skyld, og da vi så ankommer så er det hans søn der åbner døren, og siger "øøøh jamen de er godtnok taget i byen", og så siger vi så "jamen vi havde en aftale- de skal behandles nu" så siger den retarderet bondeknold "I kan komme tilbage på mandag" så siger vi "hvad skal de hjælpe, de skal behandles så de ikke går i chok eller sådan noget" - og så lukker knolden bare døren i hovedet på os, og vi står der med de to hunde....vi kom heldigvis til vesterhassing.

Narrrj jeg ville helre anbefale Hans og jette i dronninglund, de holder hvertfald hvad de lover, og køre gerne ned i klinikken for at hjælpe et dyr i nød.

• #7   7. sep 2010 han har kastereret en hest for os engang og det var fint nok...

• #8   7. sep 2010
    betina G
    Det er så ikke korrekt, hans udgifter er dækket, mne det ville jo faktisk være pinligt for andre dyrlægerelaterede personer at indrømme, at det faktisk kan gøres billigere.

En ormekur koster f.eks 20-30,- i indkøb for en dyrlæge, en vaccine ca. det samme.

• #9   7. sep 2010 Er det Thomsen eller hvad? smiley

For hvis det er, så har jeg kun godt at sige om ham. smiley Han indrømmer ærligt at han ikke kan hjælpe med heste udover vaccinationer og andre småting. smiley men han er dygtig til katte og andre husdyr + køer.

• #10   7. sep 2010 MiTho´s heste .

det kan skam godt være at det ikke er korrekt, men trådstarter spørger ind til hvad man kender til pågældene dyrelæge, og jeg melder det ud jeg har har fået fortalt om ham, om hans udgifter kan blive dækket eller ej, har jeg ingen kenskab til...

• #11   7. sep 2010
    betina G
    Det var nu eller det, du skrev, at du havde kenskab til..

• #12   8. sep 2010 MiTho´s heste . hvor ser du jeg har skrevet det, jeg skriver at jeg har fået fortalt af en dyrelæge relateret person...

• #13   8. sep 2010 alst fik afvide af en anden dyrelæge relateret person, at hun undrede sig meget over hans priser, for de dækker ikke engang over udgifterne, hvor han så spare henne for at kompensere for tabet vidste hun ikke, men hun havde dog aldrig hørt om at han ikke behandlede dyrene godt og som han skulle...

Hvis ikke, det kan betegnes som kendskab, så ved jeg ikke, hvad det er?

Kommentér på:
Dyrlæge i Ulsted Nordjylland

Annonce