4.283 visninger
|
Oprettet:
Dyrlæge i Ulsted Nordjylland {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der kender til ham? Og har brugt ham til deres hest?
Jeg spørger da jeg både har hørt godt men også meget dårligt om ham, og ville gerne hører andres erfaringer med ham, da min hest snart skal vaccineres og han skulle være ret billig. Men vil selvfølgelig ikke bruge ham hvis han ikke gør sit arbejde ordentligt :).
feb 2007
Følger: 147 Følgere: 182 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 1.690
Han er såmænd god nok, men man skal måske vurdere en ekstra gang, hvis man står med noget helt specielt..
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 122 Heste: 2 Emner: 1.006 Svar: 4.688
sep 2006
Følger: 223 Følgere: 213 Heste: 27 Emner: 129 Svar: 801
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 60 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 1.161
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 11 Svar: 173
nov 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 4 Emner: 25 Svar: 92
Min dobbermann blev påkørt, og han havde vagten. Og min svigerinde ringede til ham, fordi han havde vagten og helt fint vi skulle komme med det samme, men ikke 5 minutter efter ringede han og sagde han fan*** "er hunden vågen?" jaah siger min svigerinde så, men vi tror at hunden måske har nogle indre blødninger eller har brækket noget"
- ved du så hvad han siger...han siger "jeg har en kalve fødsel jeg helre vil ud til, ellers dør den" - og vi var næsten i ulsted, og så måtte vi vende om med den stakkels hund, og vi vidste ikke om hun var tortalt smadret indeni og havde et ton af smerter eller hvad, så gode råd var dyre, dem i dronninglund vidste vi var i byen, og hvad gør man så - det er bededags ferie - man køre heeeele vejen til frederikshavn med en hund der lider - det er fan*** noget svineri, han kunne have taget os ind, eller vi kunne komme derud hvor den kalve fødsel var, og han kunne i det mindste smerte dække hende. Men nej, den gamle nar vil kun hvad han selv vil, og jeg har flere hvor dyrene ikke er ordentligt bedøvet før han kasterere dem. og mange har haft problemer med infektioner
Jeg har også en historie med min svigerindes hunde der blev offer for en handhund der blev vred, de blev begge bidt, og vi var bange for at den ene havde skade på lunger eller ryg, og den anden var højdrægtig, min svigerinde boede på det tidspunkt næsten i brønderslev. Hun får fat i ham, og siger vi køre med det samme, men vi køre fra "vejen" nu, og det tager ca. 30 minutter. og vi haaaalser derud for hundenes skyld, og da vi så ankommer så er det hans søn der åbner døren, og siger "øøøh jamen de er godtnok taget i byen", og så siger vi så "jamen vi havde en aftale- de skal behandles nu" så siger den retarderet bondeknold "I kan komme tilbage på mandag" så siger vi "hvad skal de hjælpe, de skal behandles så de ikke går i chok eller sådan noget" - og så lukker knolden bare døren i hovedet på os, og vi står der med de to hunde....vi kom heldigvis til vesterhassing.
Narrrj jeg ville helre anbefale Hans og jette i dronninglund, de holder hvertfald hvad de lover, og køre gerne ned i klinikken for at hjælpe et dyr i nød.
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.558
feb 2007
betina G
Det er så ikke korrekt, hans udgifter er dækket, mne det ville jo faktisk være pinligt for andre dyrlægerelaterede personer at indrømme, at det faktisk kan gøres billigere.
En ormekur koster f.eks 20-30,- i indkøb for en dyrlæge, en vaccine ca. det samme.
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 122 Heste: 2 Emner: 1.006 Svar: 4.688
For hvis det er, så har jeg kun godt at sige om ham.
dec 2007
det kan skam godt være at det ikke er korrekt, men trådstarter spørger ind til hvad man kender til pågældene dyrelæge, og jeg melder det ud jeg har har fået fortalt om ham, om hans udgifter kan blive dækket eller ej, har jeg ingen kenskab til...
feb 2007
betina G
Det var nu eller det, du skrev, at du havde kenskab til..
dec 2007
feb 2007
Hvis ikke, det kan betegnes som kendskab, så ved jeg ikke, hvad det er?
Dyrlæge i Ulsted Nordjylland