{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Gjordstropper {{forumTopicSubject}}

På min sadel er der det så Kaldte Y. Gjordstroppe system, som kan ændres? Men hvad er det til for?? Hvorfor kan man ændre det? Min sadel er en wintec isabell werth, med cair smiley Og hvad er en forgjord til, som også er på sadlen? Håber at der er en par kloge hoveder der kan hjælpe mig her inde smiley --> har søgt en masse på nettet uden noget resultat smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gjordstropper
  • #1   7. sep 2010 2 to som udgør Y-systemet er som alm. gjordstropper.. Den forreste er en stopgjord.. smiley Så i stedet for der er tre stropper, så er der kun to.. smiley

PÅ Wintec Isabell Werth er der en strop i sadelklapperne som kun er for at holde dem nede, kender mange der klipper den af..

• #2   7. sep 2010 1000 - Tak for hjælpen smiley --> ved du hvordan indstillingen skal være på dem?? :o)

• #3   7. sep 2010 Skal ikke kunne sige det, har ALDRIG oplevet de kan ændres..

• #4   7. sep 2010 de er regulerbare netop for at passe på forskellige heste, f.eks. har min svigerinde en Caprilli Bates, med regulerbare stropper, hvilket gør at Y'er kan ændres så mens hoppen tager på til foling, kan hun passe sadlen længst muligt... Min far har også haft brugt samme sadel til hans jydske hingst, der er skulderen markeret anderledes, og saddelstroppen reguleres så gjorden ligger længere tilbage på den hest. hvordan den skal være indstillet afhænger af hesten. det er ikke det der har størst betydning, det vigtigste er at de er indstillet ens i begge sider...

Kommentér på:
Gjordstropper

Annonce