Puhhaa ... Igang... igen... VED det {{forumTopicSubject}}
ja måtte lige hygge snakke lidt
har lige været ude og se veninder/bekendte ride stævne idag OG SAVNER MAN DET? Jaer!
efter at havde født min dejlige datter i marts var jeg endelig kommet op på hesten og igang med at ride lidt seriøst igen, men wuup gravid igen
nåe og med heste der kastede en at i tide og utide så måtte man jo sætte det lidt til side til sidst..
og nu 4 mdr efter jeg fik min dejlige dreng og har været oppe på min skønne dv et par gang (dog er er pludselig blevet ekstrem nervøs?) og ved jeg skal starte forfra for at kommer op til La niveauet igen, men hvorfor pokker kan man ikke hive sig selv igang igen?? hesten står lige over i laden.. nåe ja gider ikke ride selv, og ingen ridebane eller trailer er klar... og skal heller ikke i trafikken alene..
VIL bare så s**ans gerne igang, hvad gør i andre og gerne en kommentar hvis i har et hånsudrækning..
feb 2007
Følger: 147 Følgere: 182 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 1.690
Ang det med at komme i gang, så for mit vedkommende, så skal jeg gøre det i starten af dagen og sige til mig selv, at det skal jeg bare. Når vi længere hen på dagen, så har jeg dælme svært ved at komme i gang...
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.316
mvh merete
dec 2006
Følger: 116 Følgere: 119 Heste: 10 Emner: 383 Svar: 2.299
ville bare så gerne.. derfor bliver jeg irreteret og så at komme til stævne og se er ikke nemmere...
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.724
Spøg til side - for dit vedkommende har du jo redet op til dine fødsler og har det stadig i blodet og friskt i erindringen. Tror bare du skal gøre op med dig selv hvad det betyder for dig lige nu og her, når man bliver mor prioriterer man pludseligt anderledes og den daglige ridetur er måske ikke så vigtig lige pt. Men når du er klar igen både fysisk og psykisk finder du også ud af hvad du vil med din ridning, kommer i gang igen på de tider af dagen det passer dig bedst, får redet med god samvittighed og holder fri med god samvittighed. Det bliver ikke helt det samme igen, men du vil finde en ny rutine og som andre skriver så er det et frirum - hvor du hygger dig med det som betyder at du måske lige får lidt mere overskud til alt det andet......
feb 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 20 Svar: 178
Gør tiden med hesten til DIN tid. Sørg for at få gode oplevelser, så kommer modet og interessen lige så stille igen.
Man kan ikke være supermor og superrytter 100% på samme tid, desværre.
Da jeg for ikke ret lang tid siden forvildede mig tilbage til hesteverdenen igen, var jeg sikker på at alt blev som før.
Men nøj hvor er jeg blevet klogere!!
Hestene er ikke mit et og alt mere, det er mine børn...
Alle mine planer for ridning og træning er skruet ned på et minimum, for tiden og overskudet er der bare ikke....
Tilgengæld NYDER jeg at komme i stalden og være børnefri. Og når jeg rider er selv de mindste små fremskridt en dejlig sejr, for både mig og hest.
Fremfor præstation er mine mål nu kvalitet, både med hest og børn.
For jeg er helt klart en bedre mor, efter nogle dejlige timer i stalden med mine yndlingsdyr.
Giv det tid. Dine børn er meget små, og alt bliver nemmere som de bliver større. Også din usikkerhed med ridning.
Held og lykke herfra ;o)
dec 2006
Følger: 116 Følgere: 119 Heste: 10 Emner: 383 Svar: 2.299
Puhhaa ... Igang... igen... VED det