{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Puhhaa ... Igang... igen... VED det {{forumTopicSubject}}

ja måtte lige hygge snakke lidt smiley

har lige været ude og se veninder/bekendte ride stævne idag OG SAVNER MAN DET? Jaer!

efter at havde født min dejlige datter i marts var jeg endelig kommet op på hesten og igang med at ride lidt seriøst igen, men wuup gravid igen smiley nåe og med heste der kastede en at i tide og utide så måtte man jo sætte det lidt til side til sidst..

og nu 4 mdr efter jeg fik min dejlige dreng og har været oppe på min skønne dv et par gang (dog er er pludselig blevet ekstrem nervøs?) og ved jeg skal starte forfra for at kommer op til La niveauet igen, men hvorfor pokker kan man ikke hive sig selv igang igen?? hesten står lige over i laden.. nåe ja gider ikke ride selv, og ingen ridebane eller trailer er klar... og skal heller ikke i trafikken alene..
VIL bare så s**ans gerne igang, hvad gør i andre og gerne en kommentar hvis i har et hånsudrækning..

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puhhaa ... Igang... igen... VED det
  • #1   3. okt 2010 Nervøsiteten følger med barnet smiley Jeg tror, der sker en hormorforandring inde i en, når man får børn, plus det faktum at man pludselig er ansvarlig for andres fremtid..

Ang det med at komme i gang, så for mit vedkommende, så skal jeg gøre det i starten af dagen og sige til mig selv, at det skal jeg bare. Når vi længere hen på dagen, så har jeg dælme svært ved at komme i gang...

• #2   3. okt 2010 Uha, den der kender jeg, en masse "gode" undskyldninger, for ikke at komme igang. Det er angst, meget normalt når ansvaret bliver tungere og vi ældre. Jeg har kæmpet mig tilbage, det tog lang tid, og forståelse fra omgivelserne. Kun ride når du har virkelig lyst, første mål er at finde dig selv og hesten igen,tag det som ren hygge og fri for børn :O) Men ingen store mål, det er for svært.
    mvh merete

• #3   3. okt 2010 desværre ved jeg at jeg bliver irreteret på min selv når jeg ikke kan! når man ved hvor meget alt det man ku bare pludselig er væk red stævner hver weekend og dressur undervisning 1 x ugen og spring underisning 1xugen og dresuur og tur resten af ugen er jo kun 22 så har godt tid, men ville gerne bare have hjælp til at komme igang og ja kan finde MANGE gode grunde til ikke at komme igang.. (desværre)

ville bare så gerne.. derfor bliver jeg irreteret og så at komme til stævne og se er ikke nemmere...

• #4   3. okt 2010 Du gør som jeg - holder laaaang pause og venter til datteren fanger interessen. Jeg har holdt langt over 20 års pause og nu hygger min datter og jeg os med hendes pony og vores fælles interesse.
    Spøg til side - for dit vedkommende har du jo redet op til dine fødsler og har det stadig i blodet og friskt i erindringen. Tror bare du skal gøre op med dig selv hvad det betyder for dig lige nu og her, når man bliver mor prioriterer man pludseligt anderledes og den daglige ridetur er måske ikke så vigtig lige pt. Men når du er klar igen både fysisk og psykisk finder du også ud af hvad du vil med din ridning, kommer i gang igen på de tider af dagen det passer dig bedst, får redet med god samvittighed og holder fri med god samvittighed. Det bliver ikke helt det samme igen, men du vil finde en ny rutine og som andre skriver så er det et frirum - hvor du hygger dig med det som betyder at du måske lige får lidt mere overskud til alt det andet...... smiley

• #5   4. okt 2010 Enig med de andre. Tror ikke du skal sætte dig for høje mål lige nu. Du er ikke den samme, du er mor til 2 dejlige børn og de betyder alt, fylder alt og nogle gange for meget;)

Gør tiden med hesten til DIN tid. Sørg for at få gode oplevelser, så kommer modet og interessen lige så stille igen.

Man kan ikke være supermor og superrytter 100% på samme tid, desværre.

Da jeg for ikke ret lang tid siden forvildede mig tilbage til hesteverdenen igen, var jeg sikker på at alt blev som før.
    Men nøj hvor er jeg blevet klogere!!
    Hestene er ikke mit et og alt mere, det er mine børn...
    Alle mine planer for ridning og træning er skruet ned på et minimum, for tiden og overskudet er der bare ikke....

Tilgengæld NYDER jeg at komme i stalden og være børnefri. Og når jeg rider er selv de mindste små fremskridt en dejlig sejr, for både mig og hest.
    Fremfor præstation er mine mål nu kvalitet, både med hest og børn.
    For jeg er helt klart en bedre mor, efter nogle dejlige timer i stalden med mine yndlingsdyr.

Giv det tid. Dine børn er meget små, og alt bliver nemmere som de bliver større. Også din usikkerhed med ridning.

Held og lykke herfra ;o)

• #6   4. okt 2010 ja jeg kan jo kun håbe, har en vidunderlig far til børnen han tager dem gerne mens jeg er over i laden..

Kommentér på:
Puhhaa ... Igang... igen... VED det

Annonce