hævet ikke halt {{forumTopicSubject}}
Min oldenborg har for knap 3 uger siden fået tovet omkring den ene kode på bagbenet. Der røg en del hud af og dyrlægen kom og kiggede på det da der også gik betændelse i det.
Nu har han kun nogle såskorper og næsten al hævelsen er væk på nær en anelse, han er ikke halt, men er lidt varmere på den syge kode. Hvad tror I der sker? er det det sidste der bare skal have tid, eller er der noget under opløb.
har han evt. bare brug for at få bevæget leddet.
Inden I skriver DYRLÆGE så er det helt sikkert noget jeg vil kontakte hvis det går den anden vej, lige nu er det bare om I har prøvet et sådan forløb, og det måske er rimeligt normalt?
dec 2006
Følger: 72 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.248
jun 2007
Følger: 68 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 1 Svar: 438
Tror bestemt ikke det er noget du skal være urolig for , hvis han ikke har ondt eller er halt
aug 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 450
.. hun fik bare en rift på koden.. hun var hævet i 3 uger og så gik hun med en lille hævelse, men dyrlægen sagde at vi bare skulle begynde at skridt for resten af hævelsen ville ikke forsvinde af hvis hun bare står stille.. og nu 1 månede efter er hun stadig hævet, men halter ikke.. så hun bliver redet ganske normalt og så lader vi hævelsen forsvinde med tiden.. kunne evt være lidt af det sammen du burde gøre, men ellers ring og spørg din dyrlæge.. (:
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 19 Svar: 53
Jeg trak ham en tur for 4 dage siden og syntes jeg kunne se en lille forandring på hævelsen,
RSH jeg synes det lyder rigtig meget som min egen historie, så nu krydseer jeg fingre for os begge
Vil stadig meget gerne høre om der er flere tilfælde som min Blackie ?
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 26
hævet ikke halt