{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Ridesko og mønster i bunden {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at jeg skal have nye ridesko, korte støvler, jodhpurs eller hvad i nu vil kalde dem- sådan nogle man bruger sammen med leggins. Mine gamle fejler ingen ting, men de er blevet for små.

Geniale mig tænker at denne gang skal jeg ha' nogen sikkerheds sko. Altså med stålkappe i snuden. Men jeg har kun set dem med store riller/dybt mønster i sålen (selv fra rideudstyrsbutikker). Er det smart at ride med nogle, med så meget mønster? Jeg tænker sikkerhedsmæssigt, for jeg synes jeg har læst et eller andet sted at der selvfølgelig skal være mønster i bunden, men ikke for meget.

Nogle der har erfaringer med det? Og findes der overhovedet sikkerheds 'jodhpurs' med lidt mønster? For så vil jeg gerne se et mønster. Forhandleren er jeg fuldstændig ligeglad med for de skal købes i en rigtig butik fordi jeg har sjove fødder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge et 85” TV op i stuen. Gasbeton mur beklædt med gipsplade. 400 kr.
  • Opsætning af reol, hylder, stor billedramme og TV 1.800 kr.
  • Rengøring 1.500 kr.
  • Fjernelse hvepsebo 500 kr.
  • Oprydning og rengøring i havestuen 2.000 kr.
  • 12 volts LED lys i have 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridesko og mønster i bunden
  • #1   18. okt 2010 Personligt synes jeg de sikkerhedssko man kan få bliver meget klodsede at ride med, selvom det er jodphurs så bliver de meget 'grove' at se på. Synes selv at fx. Montar har lavet nogle som er pæne sammen med leggins, men der er ikke så meget sikkerhed i snuden, desværre

• #2   18. okt 2010 Skidt pyt med om de er klodsede at se på. Det har jeg overvejet med mig selv mange gange. Nu vil jeg bare have sikkerheden i orden. Især når det inden for det sidste stykke tid er blevet til at det kun er store heste jeg omgåes

• #3   19. okt 2010 Jeg har redet en del med de der wanna-be canadian boots som man kunne få alle steder for et par år siden, de har også ret meget mønster i bunden og oplevede det på ingen måde som et problem :o)

Kommentér på:
Ridesko og mønster i bunden

Annonce