{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bløde koder
  • #1   5. nov 2010 Min ene hest har bløde bagkoder. Det har ingen betydning for ham og han er forsikret uden anmærkninger. Der er ikke noget du kan gøre ved det, da det er opstået i føl-stadiet. Det kan ikke rettes nu.

• #2   5. nov 2010 Kan man slet ikke ride med noget som kan støtte lidt? Det er forbene som den er gal med, men læste at det har noget med underlaget at gøre, som den går på smiley dvs tur på asfaldt kan være hårdt for dem smiley

• #3   5. nov 2010 Hvis hesten går i meget blødt og dybt underlag træder den dybere igennem i sine koder og derved strækkes bøjesener, støttesener osv yderligere....Når man rider på fast hårdt underlag er gennemtrædning ikke helt så stor og derfor mere skånsom for bøjeapparaturet.

Derudover så har tempoet meget at sige - jo mere fart = større gennemtrødning i koden.

Du kan give den en gamache med kodestøtte på eller en bandage, men dybest set har det ikke nogen afgørende støtteeffekt.

• #4   5. nov 2010 Nej okay, kan den så holde til at blive reddet 4 gange om ugen? I let dressur og tur ca 1 gang om ugen, hvor meget ridder du din? smiley

• #5   5. nov 2010 Ja, det tror jeg sagtens den kan. Det er kun sjældent, at bløde koder giver problemer. Jeg kender adskellige heste ud over min egen, som har bløde koder, men som fungerer fint som ride/konkurrenceheste.

Jeg rider den ganske almindeligt - tager ikke hensyn til det. 4-5 gange ugentligt i dressur på LA niveau, på tur på fast underlag og løsspringning.

• #6   5. nov 2010 Okay fint nok
    Jeg siger mange tak for dine svar smiley det hjalp

• #7   5. nov 2010 Selv tak smiley

Kommentér på:
Bløde koder

Annonce