{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Stresset hest {{forumTopicSubject}}

Hej. Vi har fået ny hest ud der hvor jeg har hest,(det er ca en uge siden)det var meget stresset da den kom. Men den er stadig ikke faldet ned, den går aldrig med de andre, og kommer skridtene ned til ledet når de andre jorder der den. Og når man trækker den ind spænder den lidt op, og den er begyndt at ikke vil ind i boksen. og når den står inde i boksen står den at væver rigtig meget, også når den har wrap og legetøj der inde. Har undret mig over hvad man kan gøre ved sådan en hest, men kan ikke rigtig komme på noget? Har i nogle ideer, eller selv har/har haft sådan en hest? for synes det er synd for både hest og rytter. Der skal heller ikke meget til at stresse den op.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stresset hest
  • #1   8. nov 2010 Jeg kan da fortælle hvad vi gjorde for Basse. Han var nok mere rolig men tilgengæld svigtet. Vi bød ham velkommen ved at fodre ham først hver gang i et stykke tid til han virkede ligeglad. Han kom i fold med ung hest og kun èn.
    Han blev striglet før Bonzo (nabo&foldven).
    Vi snakkede med ham hver gang vi var i stalden (jeg overdrev med svensk han er svensk traver)
    I løbet af ca. 14 dage var stramningerne i ansigtet væk. Han kendte sin hverdag og rutiner.
    Held & lykke. det kan være svært at få det "hele" på plads.
    mvh merete

• #2   8. nov 2010 Synes Merethes plan lyder fantastisk smiley giv hesten ro og især regelmæssighed, og væn den langsomt til at være i hænder hver dag, altså ikke starte med at ride i 2 timer, men gå langsomt til værks smiley så skulle den gerne falde til

• #3   8. nov 2010 Vil prøve det.. Tak fordi du ville sige hvad i har gjordt:D

Kommentér på:
Stresset hest

Annonce