{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Hjælp grime {{forumTopicSubject}}

Hej alle :o)

Jeg ved ikke om det er mig der husker forkert eller ...., men jeg synes for et par år siden, at have læst at man kunne købe en grime med indbygget kæde eller sådan noget, som den havde på lige som en alm. grime på folden ?, nu er det sådan at jeg godt kunne bruge sådan en :o), for min lille pige er ved at være for stærk, for nogen gangen har hun bare sin egnen meningen og kan være svær at holde, hun er ikke vild eller noget, hun glemmer bare at dreje rundt, når jeg tager hende ud af folden, for så går hun bare vider og står jeg der, skal jeg slippe hende eller ledet, hvor der står 3 andre som også gerne vil med ud, jeg vælger at slippe hende og lukke ledet og bare hen til hende og samler tovet op og så er det ligsom om siger når der er du :o), skøre hest, men jeg vil gerne have at hun drejer med rundt, så jeg ikke skal slippe hende, jeg tror at hun gør, som hun gør er fordi hun ikke vil ind på folden igen, det kan godt tage op til 15 min at få hende der ind igen, hvis det ikke lige passer hende, hun er en meget sjov hest på mange måde, f.eks. henter hun aviser, pinde lige som en hund og meget mere, hun har masser af mod og meget legesyg, elsker at være i hænder :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp grime
  • #1   12. nov 2010 kan man godt.
    men ville det ikke værre nemmere/bedre at købe en hingste kæde ?

• #2   12. nov 2010 Man kan få en grime hvor der går en ekstra snor over næsen som man sætter torvet fast i. fx:
    http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7855
    billede med teksten : Casper i sin boks her i foråret.

• #3   13. nov 2010 Jeg tænkte at det ville være bedre med sådan grime, da jeg finder det besværligt at ligge den på når der står 3 andre heste, som også vil være med.

Michelle tror du sådan en grime ville være god på folden, troede mere at det var en trænings grime ?

• #4   13. nov 2010 Jeg så en i hubertushuset i Ringsted igår. En hingstekæde kan dog laves på samme måde smiley
    Hvis det er fordi du ikke kan styre din hest så sæt en kæde under kæben så reagere de bedre når du tager fat i dem. Det skal self bruges med måde! på kæden forstærker dit træk.

• #5   13. nov 2010 den grime der er linket til er en Duallygrime og den er KUN til træning, hestn må ikke gå med den uden opsyn, da der er stor fare for at den hænger i.
    Men jeg vil råde dig til at træne sammen med en anden, kan du ikke få en til at tage hegenet og så øve at hun skal vende rundt sammen med dig, evt give hende en godbid når hun vender rundt og står stille med front mod hegnet?
    ellers kan du sætte træktovet ind i grimen så den fungere som Dually grimen, altså op over mulen og igennem ringen på venstre side...

Kommentér på:
Hjælp grime

Annonce