{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Hjælp grime {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have grime på mit føl nu da hun er 3 måneder og er begyntt at gå væk fra sin mor når hun bliver lukket ud... Hun haved grime på for nogle uger siden men da den var blevet for lille tog jeg den af hende. nu har jeg så købt en ny men kan ikke få den på hende, hun går gare væk fra mig

Har i nogle i der til hvad jeg kan gøre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp grime
  • #1   15. okt 2009 Hej ja mine har godt nok haft grime på hele tiden men hun har ikke ville snakke den ene og har så fået lov til at gå i 2 måneder. Nu er de kommet hjem fra sommerfolden og er på stald om natten og hun var også meget stædig i starten men nu er der ikke problemer med hende mere hun står bare stille når en både skal på og af...

• #2   15. okt 2009 Jeg gør det også i boksen en hun går bare rundt om sin mor og så kan jeg jagte hende rundt i boksen og så bliver hun bare bang,

Skal jeg bare blive ved med det ind til jeg får den på hende eller er der en bedre måde...

• #3   15. okt 2009 du kan age hende med grimen så hun bliver tryk ved grimen gør det over hele kroppen. start med at tage mule stykket på hende og hvis hun gør det godt tag den af og ros hende det bliver du ved med indtil hun har det godt med det...derefter tag den næsten helt på og bliv ved med at tage den af og på og ROS!!... tror det vil hjælpe smiley (er ikke sikker)

Kommentér på:
Hjælp grime

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce