{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.471 visninger | Oprettet:

Støvler uden lynlås. {{forumTopicSubject}}

Hello smiley
Kunne godt tænke mig et par støvler uden lynlås, så det er lidt mere dressurlooking smiley
MEN, jeg er total klaustrofobisk med mine ben.. min læg måler ca. 32, så hvad str. læg ville i mene jeg skal ha, for nemt at kunne komme i dem uden at gå totalt i panik?
Kan ikke rigtig finde ud af hvor meget man skal lægge oveni sit lægmål, nemlig..
Taaak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støvler uden lynlås.
  • #1   13. nov 2010 prov dig frem - der er nærmet ikke andet for smiley

• #2   13. nov 2010 Ville gerne købe brugt, så jeg slipper for at skulle igennem alt det med at støvlerne skal falde ned smiley
    Har et par med lynlås lige pt. og de var et helvede de første par uger, fordi de var nye.

• #3   13. nov 2010 Altså jeg har cavallo grand prix plus, dvs. de har lynlås foran. Det er også mere dressurlooking smiley

Mine gamle er bare helt normale uden lynlås, synes også de var flotte, men de blev dog lidt for svære at få af, selvom de næsten har samme mål som mine nuværende støvler smiley (Har dem faktisk tilsalg, kan bare ikke lige huske målene i hovedet;))

• #4   13. nov 2010 Ida - Ja, og jeg skal VIRKELIG ikke ha noget der er svært at få af! Kan sætte mig ned og tude, hvis der er nogen der sidder fast på mine fødder / ben smiley

• #5   13. nov 2010 jeg har cavello støvler (godt nok spring) men de var som om, de var gået til første gang jeg havde dem på i butikken...

• #6   13. nov 2010 Jeg fik af vide da jeg var ude at købe støvler sidst, at hvis jeg skulle bruge dem til dressur var det bedst med lynlås i, da de sidder bedst på benet, og det ser mere elegant ud at de sidder te hele vejen ned.

• #8   13. nov 2010 Jeg er også hys med mine ben bare på en anden måde end dig - kan simpelthen ikke have noget der strammer/klemmer og jeg kan ikke gå i stive støvler lige meget hvor meget jeg prøver. Jeg må nøjes med et par bløde Pioneer støvler, men jeg rider også kun til hobbybrug.

Min datter derimod bruger stive støvler og i den forbindelse vil jeg sige at det er sværre at købe brugt end den periode hvor de skal forme sig og falde til så de passer dit ben. Når en læderstøvle har sat sig er det jo efter ejerens ben og specielt omkring anklen. Når du køber brugt har støvlen sat sig og de smerter støvlen evt. vil give dig ved. specielt anklen forsvinder ikke da støvlen ikke længere ændrer form. Håber du kan følge det jeg skriver.

Hvis du er så hys med dine ben kan jeg kun anbefale dig at købe et par nye med ok plads de steder på foden/benet som du har behov for.
    De dyre dressurstøvler med lynlås i front er så smukke og meget dressurlook smiley

Held og lykke med jagten

Kommentér på:
Støvler uden lynlås.

Annonce