1.471 visninger
|
Oprettet:
Støvler uden lynlås. {{forumTopicSubject}}
Hello
Kunne godt tænke mig et par støvler uden lynlås, så det er lidt mere dressurlooking
MEN, jeg er total klaustrofobisk med mine ben.. min læg måler ca. 32, så hvad str. læg ville i mene jeg skal ha, for nemt at kunne komme i dem uden at gå totalt i panik?
Kan ikke rigtig finde ud af hvor meget man skal lægge oveni sit lægmål, nemlig..
Taaak
aug 2007
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 1.785
maj 2008
Følger: 52 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 41 Svar: 578
Har et par med lynlås lige pt. og de var et helvede de første par uger, fordi de var nye.
feb 2008
Følger: 149 Følgere: 150 Heste: 3 Emner: 51 Svar: 2.046
Mine gamle er bare helt normale uden lynlås, synes også de var flotte, men de blev dog lidt for svære at få af, selvom de næsten har samme mål som mine nuværende støvler
maj 2008
Følger: 52 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 41 Svar: 578
aug 2007
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 1.785
dec 2007
Følger: 32 Følgere: 31 Heste: 1 Svar: 243
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.724
Min datter derimod bruger stive støvler og i den forbindelse vil jeg sige at det er sværre at købe brugt end den periode hvor de skal forme sig og falde til så de passer dit ben. Når en læderstøvle har sat sig er det jo efter ejerens ben og specielt omkring anklen. Når du køber brugt har støvlen sat sig og de smerter støvlen evt. vil give dig ved. specielt anklen forsvinder ikke da støvlen ikke længere ændrer form. Håber du kan følge det jeg skriver.
Hvis du er så hys med dine ben kan jeg kun anbefale dig at købe et par nye med ok plads de steder på foden/benet som du har behov for.
De dyre dressurstøvler med lynlås i front er så smukke og meget dressurlook
Held og lykke med jagten
Støvler uden lynlås.