{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støvler UDEN lynlås?
  • #1   28. nov 2013 Altså er er jo altid nogle som disse:

http://www.horze.dk/støvler/horze-gummiridestøvler-damemodel/38055.html

Men jeg vil ikke anbefale dem, da de godt kan være meget besværlige at komme ud af. Jeg blev i hvert fald meget hurtigt træt af mine, og måtte ud efter nogle nye. Jeg synes dem med lynlås er rigtig gode, og jeg er rigtig glad for mine smiley

• #2   28. nov 2013 jeg har nogle cavallo som er perfeckt til begge dele

(link fjernet)

• #3   28. nov 2013 Altså.. -Jeg tror ikke, at du kan få nogle støvler der sidder 100% som de skal, uden lynlås.

Springstøvler er tit meget smalle ved din ankel, så de ville være for svære at komme ned i, og ud af igen.

• #4   28. nov 2013 Chicolena - de har jo hårdt læder, springstøvler har oftest blødt læder, for større bevægelsesfrihed.

- TS: Du finder nok ikke nogle støvler uden lynlås, der kan bruges til både spring og dressur - du kan selvfølgelig godt springe i støvler med hårdt læder, men personligt synes jeg ikke det er behageligt smiley

• #5   28. nov 2013 Jeg ved godt, at det bliver en sværere opgave at finde, men nu har jeg haft fire par støvler, hvor lynlåsen er gået, og jeg er ved at være lidt træt af det smiley

• #6   28. nov 2013 Støvler er bare noget l'rt uden lynlås, har ihvertfald fortrudt at jeg har købt mine. Man kan hverken få dem af eller på.
    Hvis du passer dine lynlåse korrekt skulle de heller ikke gå i stykker, brug skohorn og hav en god lynlås spray så holder de længe smiley

• #7   28. nov 2013 Kender det godt, er også selv ved at finde nogle nye springstøvler , fordi lynlåsen er gået i stykker i mine støvler (igen igen igen) og denne gang kan det af en eller anden grund ikke repareres, uden det bliver vildt dyrt.

Et alternativ kunne være, at du købt et par bløde støvler, med lynlås og fik en sadelmager til at udskifte lynlåsen med elastik?

• #8   28. nov 2013 Isabella
    Okay, har aldrig hørt, at man skal bruge en lynlås-spray. Skal have mine støvler til reperation i næste uge, så kan jeg lige forhøre mig :).

Camilla
    - det er prøvet.. Har både haft pioneer, de niro og et italiensk mærke, plus et par cavallo (det var min venindes), så synes det er lidt svært.. Æv. Men rart at høre, at det ikke kun er mig, der er uheldig :).

Kommentér på:
Støvler UDEN lynlås?

Annonce