664 visninger
|
Oprettet:
Tilknytning hvornår? {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg kigget regelsættet igennem her, og jeg kan ikke finde ud af hvornår tilknytningen til hesten er god nok.
Er det når man bare ser hesten 1 gang om ugen på en rideskole? Eller er det sådan man kommer ud til den flere gange om ugen?
Må man egentlig oprette rideskole heste, parter, osv uden tilladelse fra ejer?
sep 2007
Følger: 59 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 289 Svar: 3.652
Og nej man må ikke oprette uden at have tilladelse til det!
jul 2007
Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 11 Emner: 669 Svar: 2.238
Men JEG mener der er tilknytning når: man ejer - har part - passer - rider (fx rideskole) - generelt har meget med hesten at gøre. Dog ville det virke forkert at jeg opretter ale mine veninders heste, bare fordi jeg nu og da rider dem. Ligesom jeg fx heller ikke opretter heste jeg har i træning, med mindre ejer specifikt beder mig om det, fx fordi hesten skal sælges og ejer ikke vil betale penge for HG men gerne vil have et link at henvise til overfor mulige købere. Så har jeg jo også hesten under sadlen dagligt og har dermed en tilknytning + tilladelse
Når mine heste har part får rytter altid lov til at oprette, jeg har dog nogle få krav.
* Ordent lige billeder (dvs ikke bare øjebilleder
* Ordentlig tekst, ikke bare "jeg elsker den lille pullergris<3<3<3 over det hele
* Ikke de der stejlende heste over det hele!
Jeg har kun en enkelt gang forlangt min hest slettet, men det er en hel anden historie som bliver mellem tidl part fra dengang og jeg =)
jul 2007
Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 11 Emner: 669 Svar: 2.238
aug 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 646
Så hvis alle dem som red den, havde ham oprettet herinde, ville han nemt kunne være oprettet omkring 20 gange :S
Så rideskoleheste er et no go for mig
Nyd den mens du har den, men den er altså ikke din egen, medmindre man har part!
aug 2009
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.084
Men jeg kunne godt lide at vide hvad en admin vil dømme det ud fra?
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 179 Emner: 397 Svar: 5.860
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 26 Heste: 6 Emner: 69 Svar: 1.380
Jeg har dog set eksempler på folk som har oprettet samtlige rideskoleheste. Det er lige i overkanten...
jan 2008
Følger: 64 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 198 Svar: 2.381
Men jeg synes stadig at elevheste skal være tilladte, for man har stadig en tilknytning til den
okt 2008
Følger: 100 Følgere: 91 Heste: 3 Emner: 239 Svar: 1.358
Men HUSK! Du SKAL have tilladelse af ejeren(e) :o)
aug 2009
Jeg siger bare at jeg selv, aldrig ville oprette en herinde!
Stine: Så har du jo nok også mere tilknytning til den rideskolehest end de fleste har til rideskoleheste ;o)
jan 2009
Følger: 46 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 96
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.407
Jeg har selv gået til ridning som barn 1 gang om ugen, og ja vi havde vores yndlingsponyer hvor vii havde stor tilknytning til..
Hvis jeg gik til en trækkerdreng hver uge, så ville jeg personligt tænke lidt over hvorfor jeg er så slem at jeg skal betale for at have sex
Og du kommer da herinde.. Du er her nu= du kommer herinde
aug 2009
Der findes mange former for snobberi, især inden for hesteverdenen! Men måske skulle du læse, at det er tilknytningen der diskuteres, hvor meget man når at tilknytte sig en hest, man rider en gang om ugen.. Det betyder ikke, at rideskole heste skal udelukkes fra HG
Folk må da selv om, hvor meget tilknytning man har til en hest, men JEG mener bare ikke at man kan have en stor tilknytning til en hest, som man rider en gang om ugen, ligesom mange andre elever gør. JA, det er da en slags tilknytning, men så bliver her jo diskuteret, hvor MEGET tilknytning man skal have, når nu det er en regel herinde..
\\ Carina
Tilknytning hvornår?