{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

Kæreste og hest :D {{forumTopicSubject}}

Når ens kæreste endelig, efter at have overvundet sin gigantiske skræk for heste ( ca. lige så stor som min for edderkopper ) syntes at det og ride nu er ok og at han har ret godt styr på det.

Så kunne det være dejligt at have TO store heste istedet for han bliver placeret på en fremmadgående hoppe der tager dobbelt så store skridt og jeg sidder på Maja der snøvler sig afsted, synker bag ud og har sine helt egne planer om hvor hurtigt det skal gå.

Men på den anden side så er det jo også bare dejligt at han i det hele taget har overvundet skrækken og vil med... smiley

Andre med kæreste der har fået måsen op på en hest og deltager frivilligt :D?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæreste og hest :D
  • #1   19. nov 2010 ja min Kæreste rider da Tur på Noah sammen med mig smiley , Synes han er mægtig hyggeligt at ride i skoven hehe.. også kan han nu godt lide at være i stalden og hjælpe til osv .. Dejligt kæreste smiley

• #2   19. nov 2010 Min kæreste vil ikke ride, da han tror det gør ondt, hehe. Men han er meget glad for at hente Safir på folden, strigle, trække ture med ham, eller gå ved siden af mens jeg rider. Dog blev han bidt ret hårdt af en anden pony fra gården, så nu kan han kun li Safir da han tror alle andre bider, hehe.

• #3   19. nov 2010
    Min kæreste mente at alle heste bedog sparkede, også de små så bed de jo bare en i knæene.
    Men så mødte han Maja og sagde undrende " den står jo og sover? " og fandt ud af at Maja ikke rokkede sig ud af stedet med mindre man virkelig mente det. Da han så kom op mente han så efter lidt at hun faktisk var lidt for langsom i tempoet...

Længe leve Maja og hendes rolige gemyt - hun tager alt i stiv arm og kunne let styres af min stolte kæreste.

• #4   19. nov 2010 Min rider ikke sammen med mig, men hjælper gerne i stalden og tækker dem ind og ud..

• #5   19. nov 2010 hehe ja min kæreste red min shetlænder en overgang, og prøvede også min dressur pony i skoven.. smiley var ret sej til det faktisk, indtil jeg en dag kom til at fortælle ham jeg syntes man var latterlig hvis man satte sig op på en hest man var bange for.. så fik jeg det svar tilbage: jamen skaat?? så har jeg altså ikke så meget lyst til at ride længere.. PIS!!!
    hehe sys det var rigtig hyggeligt at "dele" den lækre hobby med ens kæreste.. smiley
    men han vil meget gerne med i stalden, og er han er blevet igtig god til at strigle.. smiley

• #6   19. nov 2010 Min kæreste er flittig til at muge ud smiley Men han gider ikke ride eller strigle eller noget, han tager mest med i stalden hvis han lige skal hjælpe med at muge ud smiley

• #7   19. nov 2010 Jeg kan på INGEN måde få min kæreste op på en hest. Har prøvet i over 3 år nu, og har egentlig bare indset det går ikke. Måske hvis vi tager en tur til Island jeg kan lokke ham op på en isbuk.

Men han er tilgengæld super god til at være holder smiley

• #8   19. nov 2010 Haha.. Ham jeg har fundet har selv en frieser smiley Dog er hans interesse ikke så stor mere.. Desværre..

Men Maria.. Kunne være i kunne slå jer sammen (bare en skør tanke) Og få hende den gamle røde ud alligevel.. xD..

• #9   19. nov 2010 hehe min kæreste er medejer af min pony... så jeg sagde at nu hvor han ejede halvdelen så måtte han selv vælge om han ville have hal mave + hovede eller halv mave + bagende.. heheh han ville have hovedet for han skulle fanme ikke muge ud.. så sagde jeg FINT så skal du også betale foderet.. hehe så så ville han pludselig gerne hjælpe mig med at muge ud.. fjolle hovede! ;D

• #10   19. nov 2010 Krikken:
    Der er det sjove at min hest er meget vågen, men min kæreste synes han er sødere end alle de andre som er sådan nogle heste der ikke bliver bange for noget.
    Han er også den eneste der kan få min hest til at stå stille når man skal op, aner ikke hvorfor de er blevet så gode venner smiley men op og ride for jeg ham aldrig, hehe

• #11   19. nov 2010 Min kæreste hjælper i stalden med at muge ud og strø osv. han har af gode grunde ikke været oppe på min egen hest endnu men har redet en af min veninders og var faktisk god til det (: men han var ikke vild med det (:

• #12   19. nov 2010 Min kæreste var ikke så meget for heste i starten, men da vi så fik plagene vi har nu til at gå i baghaven i løsdrift (er så heldige at have en fold bag huset) bleve han mere og mere intereseret i det med heste. Han nu købt sig sin egen plag, og er frivillig startet til ridning for nu syntes han jo det kunne være fedt at tage på ferie op af hærvejn på hesteryg den dag hypperne blive gamle nok smiley Super skønt smiley

• #13   19. nov 2010 min kæreste synes hestene er hyggeligt man kan godt få ham til at ride men han sætter stald hyggen højest

han er den der muger ud herhjemme og hjælper med at trække ind og ud

• #14   19. nov 2010 jep smiley
    manden har selv 2 heste smiley .. smølf og den lille latterlige .. han har ikke den store viden, men lærer gerne ..
    så vi glæder os til fælles skridt ture til sommer, hvor hans skal vænnes til ryttter og min skal rides til..
    indtil nu har vi gået mange ture med hestene, og det er super hyggeligt smiley ..

det er dejligt at være fælles om en tidskrævende hobby som heste smiley

• #15   19. nov 2010 Jeg glemmer aldrig det første jeg sagde til mkin kæreste, da vi begyndte at være sammen "Hvis du ikke kan affinde dig med at jeg bruger al min tid på hestene, og du blir sat til side frem for dem, så er det ikke mig du skal være sammen med"
    Han har fra dag et af, hjulpet mig (uden jeg har bedt ham om det) Hjulpet mig i stalden med at muge ud, lukke heste ud, og ind, foder osv.
    For 2½ år siden hvor jeg var ude og ride, kom hen helt selv hen, og sprugte om der ikke var en hest han kunne få at ride på, så kunne vi jo lige ride en lille tur sammen, så jeg går ind og sadler min traver op, som så vælger at stikke af med ham, så vi må bytte hest.
    Min kæreste tager gerne med på en tur i ny og næ (ikke ret tit) men det sker. Men han er utrolig god til at give en hånd med i stalden, uden jeg behøver at sprøge ham om det.
    Vi har nu været sammen i 3år, og er selv ved at finde en gård vi kan bo på, hvor vi kan have heste smiley

Men som min kæreste siger "Jeg har valgt at være sammen med en hestepige, jeg vidste hvad det indebar, óg jeg fortryder intet." Vi to er sammen på en anden måde, og bruger tid sammen på en anden måde, og det synes han kun er dejligt

• #16   19. nov 2010 min kæreste er også hund ræd for hestene... ind til han mødte min Beauty... de er bare blevet perle venner! hvis vi begge går ud på folden for at hente hende, vælger hun tit ham, frem for mig. hun går simplethen hen til ham og putter sit hoved ind til hans mave og så står hun der med lukkede øjne... det er sååå sødt. i sommers var første gang han var oppe på hende... og nu rider han hende en gang imellem når det kommer over ham. men han kan selv give hende grime på, tage hende ud af boksen, strigle og ordne henes fødder i vandspilovet. og så hjælper han gerne med udmugningen... så mangler vi bare at få lært ham at sadle op smiley

• #17   19. nov 2010 Jeg fandt ud af hvor sensibel Sietse faktisk er, da jeg satte min x-kæreste op på ham xD

Min x-kæreste var -sjovt nok- ret nervøs for at skulle op på den her store brede hest og da han kom op, SPRANG Sietse bare frem og spændte helt op og jeg fløj bare med da han sprang frem for at stoppe ham. Hahahah, oh God x)
    Men han blev siddende på og jeg fik dem begge til at slappe af, og de endte med at trave pænt rundt smiley

xD

• #18   19. nov 2010 Min første kæreste viste lidt interesse i det men det forsvandt også ret hurtigt igen. Efter vi havde købt ridebukser og det til ham -.-

Men sidste eks havde redet hans egen eks's hest så han vidste meget mere end mig. MEN han hadet heste da han skulle gøre alt ved sin tidligere eks hest.

Min nye kæreste er bange for heste, men nu har han også kun været ude ved Rös engang, og han var ikke helt fortabt smiley så der er håb forude :).

• #19   19. nov 2010 har haft min kæreste op både på Glorija og på Anton, men han er ikke meget for det smiley Men han elsker og gå i stalden og hygge med min og hesten og tager gerne med til stævner mv smiley

• #20   19. nov 2010 Tjaeh, min kæreste arbejder med heste til dagligt. Tilrider osv... Så det vidst ikk noget problem at få ham op på en hest..
    Det er lige før det er sværere at få ham af en hest, en på en hest smiley

Kommentér på:
Kæreste og hest :D

Annonce