651 visninger
|
Oprettet:
hvad er værst? {{forumTopicSubject}}
hvad er endlig værst for en hest?
at flytte fra flokken, eller at flytte fra ejeren (dvs. blive solgt) (:
feb 2007
Følger: 182 Følgere: 279 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.711
tror det kan være lige så slemt at flytte sted da alle vanerne og omgivelserne ændres
Chiara har det utrolig nemt med at flytte steder og vender sig på ingen tid til dem, mens hun har utrolig svær ved nye mennesker
så for hende ville det klart være værst at blive solgt
men igen forskelligt fra hest til hest
apr 2009
Følger: 76 Følgere: 141 Heste: 3 Emner: 514 Svar: 2.292
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.571
apr 2009
Følger: 76 Følgere: 141 Heste: 3 Emner: 514 Svar: 2.292
apr 2009
Følger: 76 Følgere: 141 Heste: 3 Emner: 514 Svar: 2.292
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.394
jun 2007
Følger: 155 Følgere: 150 Heste: 1 Emner: 81 Svar: 1.029
apr 2009
Følger: 76 Følgere: 141 Heste: 3 Emner: 514 Svar: 2.292
hvad er værst?