{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Gør størrelsen nogen forskel? {{forumTopicSubject}}

Hej HG (;
Jeg får muligvis (alt efter hvordan vejret opfører sig) ny hest hjem på søndag.
Han er en vallak, og kommer til at gå sammen med en hingst og to hopper.

Alle de andre er shetlændere, dermed en del mindre end ham, og jeg kom til at tænke på om det vil gøre en forskel for hvordan de trives?

Hingsten er 70cm, og hopperne 80cm og 85 cm.

Vallakken er 160 (;

Tak for svarene på forhånd!
- Jenny


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør størrelsen nogen forskel?
  • #1   3. dec 2010 Jeg ved ikke præcis hvor gammel hingsten er, men skyder på en 8-10 år, og det samme med vallakken (:

  • #2   3. dec 2010 *LIne og hestene med Z*

    Chesney var dominerende hingst, og han kunne bestemt ikke lide ham da.
    Jeg havde heller ikke tænkt mig at smække dem sammen med det samme, præcis derfor(:

    Jeg mente nu mere, om det gør en forskel på hestene på denne måde:
    - at de små kan have større respekt for vallakken fordi han er større, eller om det sagtens er en af de små der kan være fører.

    Vil selv mene at de små godt kan føre alligevel, men vil lige høre andres mening inden jeg sætter mig fast på min egen.


  • #3   3. dec 2010 Oh shit, det var noget af en mægtig pony da (: Tak for svarene.

  • #4   3. dec 2010 *¤*ZAION*¤*¤Fritids fotograf*¤ ©

    Jeg tror det kommer lidt an på hesten individuelt. Hvis det er en fyrrig og dominerende hingst, vil den nok sværere optage en ny i flokken end en rolig hingst. (:

    Ved ikke hvad hun mener med aldersforskellen..


  • #5   3. dec 2010 Neej da.. smiley Min unge hoppe´s bedste ven er en shetter vallak.. Hun elsker at lege med ham, og beskytter ham også.. smiley De er rigtig gode venner.. Generalt er hele flokken glade for ham.. smiley Der er næsten lige kommet endnu en "familie" medlem i flokken.. En ung vallak, den og shetteren har også rigtig stor glæde af hinanden.. smiley

  • #6   3. dec 2010 Altså min unghest har det bedst med de små, de er tydeligt at han trives bedst når der er en lille i stalden end når der kun er en stor, han gider ikk rigtig de store

Kommentér på:
Gør størrelsen nogen forskel?

Annonce