At være alt for bekymret? {{forumTopicSubject}}
Kender i det at man har en periode i ens liv, hvor man bare er helt utrolig usikker og bekymrende over forskellige ting.
Jeg er begyndt at være så nervøs omkring det at ride og den pony jeg rider.
De ting jeg tænker over er ting som fx : Har han mon en dag idag hvor han ikke er helt på toppen. Som vi mennesker ikke altid er.
Eller om han mon har ondt i ryggen, og om sadlen passer.
Om trensens spænder sidder så de ikke genere og at de ikke skal være for spændt.
Gamacherne skal ikke sidde stramt og underlaget må ikke røre ved lansemærket fordi det strammer da bare helt vildt hvis man ikke hiver det op.
Eller om biddet egentlig er så træls som mange mener, og derfor er jeg begyndt at ride rigtig meget bidløst.
Kender i det at man bare er alt for bekumret og er bange for at der er noget som irriterer hesten osv?
Eller hvad nu hvis hesten fejler noget indvendigt som vi ikke kan se med det blotte øje, som fx kræft eller noget, det er sådan nogle trælse ting der bare holder en ´tilbage for at slappe helt af.
Og hvad med det med ´hvordan det er korrekt at ride, med hensyn til muskler og sådan.
Ja er i også nogen gange bekymret for hvad der er rigtigt ?
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.083
Og det der med hvis der nu ikke bliver lagt mærke til om de er halte, det er også noget jeg er bange for.
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.263
Hvis du gennem tjekker udstyret imorgen (eller en anden dag - whatever) og lige tager en føler på om hesten er som den plejer, og hvis alt er iorden, har du gjort dit job
At være alt for bekymret?