{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Hvordan starter man stævner {{forumTopicSubject}}

Det var et dumt spørgsmål, det ved jeg jo godt.


Men sagen er, at jeg engang for sådan... 5-6 år siden, var meget inde i sporten som sød ponyrytter, havde 4 ridemærker og startede klub-spring og dressurstævner. Siden da har jeg haft hest på fritidsmanér, hvor jeg hverken har været medlem af nogen rideklub eller startet stævner. Nu begynder jeg at lege med tanken om at starte lidt spring- og måske dressurstævner i 2011, bare for hyggens skyld, på klubplan.

Jeg har prøvet at snuse lidt rundt omkring, på DRFs springreglement bl.a. Men guuud - ALT er jo ændret! xD Der står alle mulige begreber jeg ikke forstår, rytterkategorier, stjerner, mærkelige licenser etc. Det er jo lige til at tage modet fra en xD

Er der ikke en venlig sjæl herinde, der kan forklare mig hvad man skal være medlem af, betale, besidde osv. for at kunne deltage ved et simpelt klubstævne. Og sætte mig lidt ind i alle de der sportsting (i hvert fald dem, der er blevet lavet om efter 2005, æhæhæ). Jeg føler mig seriøst som et gammelt menneske, der ikke kan forstå alt det nye, der er sket! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan starter man stævner
Kommentér på:
Hvordan starter man stævner

Annonce