interessen for ridning-Kørsel istedet? {{forumTopicSubject}}
Tjaeh.. Jeg har nok mistet interessen for ridning..
Jeg har ikke rigtig lyst til at ride og jeg er ikke glad som jeg plejer, når jeg rider.. Det er længe siden jeg rigtig har været glad imens jeg red :S
Men altså jeg vil stadig gerne være omkring heste og sammen med dem, men ridning intressere mig nok bare ikke så meget mere..
- Men jeg har længe tænkt på at køre med hesten, altså sådan med vogn for x'D
Jeg vil egentlig rigtig gerne prøve det, men jeg har altså ikke liiige råd til bare at fare ud, købe vogn, seletøj og undervisning hvis jeg ikke ved om det er noget for mig..
Såååå! Er der nogen af jer, der kan anbefale nogle gode hjemmesider jeg kan kigge på?
Havde tænkt på at jeg til sommer ville tage ud som tilskuer eller noget, og se på imens folk lærte at køre med vogn
Er der evt. nogle der ved om man kan komme ud og prøve det et sted?
I må meget gerne dele ud af erfaringer og fortlle om hvordan det er at køre med hesten, om i også rider osv..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Hvad er det ved ridningen der ikke giver dig lyst til det? Er det kedeligt i dressur? Hesten der ikke kan springe?
Er det også kedeligt at ride en tur uden sadel og i grime bare ud i det blå?
sep 2010
Følger: 11 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 280
- Jeg ved det ikke heeelt..
Altså self. er det lidt træls at ride nu for det hele er is'et til og sådan, men jeg har bare ikke lyst til at ride dressur, hvilket jeg gør for det meste..
Jeg elsker at ride uden saddel og i grime, men jeg er ikke særlig tryg ved det mere.. Hesten kan godt springe men har ikke særlig god balance endnu, så jeg vil vente med dét lidt endnu
Såeh.. Men jeg ved det egentlig ikke rigtigt, jeg har bare ikke den glæde ved at ride mere :S
Desuden har jeg længe gået med den tanke at jeg vil prøve at køre med heste
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Lad være med at rid dressur hvis du ikke har lyst til det
Er du ikke tryg ved grime så hav en trense på istedet.
Jeg keeeeeder mig også hvis jeg ikke veksler i det. Der findes for mig intet bedre end en tur på 2-3 timer ud i det blå.
Tror isen kan tage humøret fra alle - men så må man være kreativ. Fx. har jeg lært Tulle ( en shetlænder ) tricks inde på staldgangen.
Men hvis du gerne vil prøve og køre kræver det jo også en vogn - det koster. Du skal også lige lære det først.
Men prøv at undersøg det.
sep 2010
- Men det håber jeg at det bare skal trænes væk
Men det er nemlig problemet, jeg kan nemlig ikke bare fare ud og købe en vogn osv.. Derfor tænkte jeg at nogen kendte et sted/en person, som man kunne mærke/se hvordan det er at køre med heste, så jeg vidste om det var noget for mig.. Self. mod betaling for det
sep 2010
- Tak for det
Vil prøve at google og så finde et eller andet x'D
mar 2009
Følger: 31 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 1.841
sep 2010
interessen for ridning-Kørsel istedet?