{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Er prisen for høj? {{forumTopicSubject}}

Jeg har sat min DV til salg til en for mig, rigtig fornuftig pris...

Han er jo en lidt ældre herre der ikke har prøvet det vilde. Han er i hvert fald ikke slidt smiley
Han har dog den ene fejl at han ikke kan lide at være alene...

når jeg sidder og kigger, markedet igennem, så kan man få skadede heste til 4-6oookr, hvilket jeg synes er meget for en hest der oftest kun kan bruges til selskab... og hvis man så vil give 12-2o.ooo så får man pludselig en "komplet" hest... derfor har jeg valgt at sætte min derimellem... han er jo en rigtig god hest med en masse potentiale, som sagtens tåler at gå som skovturshest, uden at noget går tabt. Samtidig er der en masse dressurpotentiale i ham, og i hans linier, hvorfor han ville kunne komme langt, måske nok kun på klubplan (jeg ved det ikke)
Han kan ikke bruges til kørsel da han er meget "ikke-selvstændig" og derfor ikke ville kunne køres en tur i 1 spand...
Også derfor vi vælger at sælge, min datter har mistet interessen for ridning og han var købt som min kørehest, men da han ikke duer til det, skal han gerne ud i verden til en der kan og vil nyde han super gode selskab...

men er prisen for høj, den er sat til 9500,- men er jo åben for bud, da det handler om et godt hjem. Jeg vil gerne leverer ham til hele landet, mod dækning af mine udgifter hertil, og så kan der for meget få penge jo købes alt udstyr med, så længe det ikke bliver solgt smiley så jeg synes personligt at prisen kan læses på mange måder ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er prisen for høj?
Kommentér på:
Er prisen for høj?

Annonce