{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.618 visninger | Oprettet:

Kongeriget Danmarks Hesteforsikring? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg står i denne situation at jeg skal vælge hesteforsikring, og jeg tænkte på Kongeriget Danmarks Hesteforsikring, er der nogle der kan anbefale den, eller hvad for nogle ville i anbefale? Og har i haft gode oplevelser med Kongeriget Danmarks Hesteforsikring?

Mvh
Sofie H

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kongeriget Danmarks Hesteforsikring?
  • #1   20. jan 2011 Jeg har Kongeriget Danmarks Hesteforsikring. Fuld livs- og uanvendeligheds forsikring og Sygeforsikring ll. Jeg er meget tilfreds med dem, der har aldrig været nogen former for problemer med regninger, som de er berettiget til at betale. (:

• #2   20. jan 2011 Min hest er også forsikret ved Kongeriget Danmark. Og vi har aldrig haft problemer med det, ej heller med regninger de skulle betale :o)
    Da de havde jubilæum blev der sendt en flot plakat og en lille gave ud til dem der har deres hest forsikret ved dem, en super lækker service.

Så dem kan jeg varmt anbefale :o)

• #3   20. jan 2011 Særdeles gode erfaringer smiley

Kan varmt anbefales smiley

• #4   20. jan 2011 Jeg brugte dem til min gamle pony og der var intet, selvom han var en del syg var der ingen problemer med at få pengene og sådan ..

nu bruger vi en anden forsikring til mine heste, men min brors pony er stadig forsikret hos dem og der er intet, kan ikke huske hvorfor vi ikke valgte dem til de andre smiley

• #5   20. jan 2011 Ok, det var dejligt at høre. Det er ret sjovt det var også de to jeg havde tænkt på at bruge (Fuld livs- og uanvendeligheds forsikring)

• #6   20. jan 2011 Syntes Konge riget danmark er for dyre ligeledes dansk hesteforsikring. har haft heste forsikret i begge selskaber. First horse ligger lidt under ang. priser. Jeg har fået udbetalt kiropraktor behandlinger uden problermer ved dem som går ind under sygeforsikringen.

• #7   20. jan 2011 Synes også de er lidt dyre. Jeg bruger Alm. Brand... Har brugt Tryg, som også var gode. Ellers prøv 1st Horse...

• #8   20. jan 2011 Jeg havde dem også i betragtning da jeg skulle vælge forsikring, men endte med Dansk Hesteforsikring pga. prisen smiley

• #9   20. jan 2011 Jeg brugte den til min gamle hoppe.. hun blev erklæret uanvendeligheds egnet og fik pengene osv uden nogen problemer der.. var meget tilfreds..
    Har dansk hesteforsikring nu, da det er den billigste for mig.

• #10   20. jan 2011 Okay, dejligt at høre så mange gode ting om forsikringen. Jeg tror jeg vil holde mig langt væk fra 1st horse, da jeg har hørt rigtig mange dårlige kommentare og oplevelser om det.

Kommentér på:
Kongeriget Danmarks Hesteforsikring?

Annonce