{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Fejl i hestepas {{forumTopicSubject}}

Jeg har til min store skræk opdaget, at der er sket en fejl i min hoppes pas. Hun er blevet udelukket fra slagtning til konsum. Det skulle hun ikke have været. Det er min dyrlæge der har lavet fejlen på den blanket han har sendt ind, på mit er der sat kryds i , at hun gerne må slagtes. Det siger landscentret selv. (de har papirene)

Nu er problemet at Landscentret for Hest ikke vil lave det om. Har nogle af jer været den kamp igennem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejl i hestepas
  • #1   27. jan 2011 Nej har jeg ikke, men var det mig havde jeg kæmpet til det sidste. smiley

• #2   27. jan 2011 Jeg havde taget kontakt til en dyrlæge der har udfyldt den seddel og lade ham stå til ansvar.. Det er ikke i orden..

• #4   27. jan 2011 Undskyld min kommentar, men hvor i passet kan man se om de kan slagtes? smiley

• #5   27. jan 2011 Er det så vigtigt.....?

tusindvis af piger ville da elske at deres heste ikke måtte slagtes og ende på et spisebord....

Selv er jeg ret ligeglad... men sket er sket, sådan er det vel bare...

• #6   27. jan 2011 Hvad er problemet? Jeg ville aldrig slagte min hest alligevel.

• #7   27. jan 2011 Nu vil nogle heste helst aflive deres heste ved slagtning, så det er nok problemet i dette tilfælde at ejer regner med når den engang skal væk skal den slagtes smiley .

Om i ville slagte jeres heste er fuldstændig ligegyldigt og har intet med dette spørgsmål at gøre..

Jeg ville prøve at kontakte din dyrelæge og høre om han evt. kan gøre noget, ringe til landcenteret for heste og fortælle dem det altså er korrekt hvad der står på din sedl eller lignede.

• #8   27. jan 2011 Hvad er problemet, du skriver at landscentret har sat kryds i
    "skal slagtes"
    og er det ikke det du vil.

• #9   28. jan 2011 Jeg vil gerne have at jeg kan slagte mine heste når de skal herfra, hvis det er muligt. En aflivning koster vel 500 dertil kommer afhentning af daka til ca. 900,-. Det er en omkostning på 1400,- som jeg gerne vil være foruden. Jeg vil hellere sende hesten til slagtning og så få lidt ind den vej. ( når man har hest er der udgifter nok) . Er hesten syg, skal den selvfølgelig ikke slagtes, jeg vil bare gerne selv have muligheden for at bestemme.

Har i dag fået svar at det IKKE kan rettes, når først krydset er sat forkert af dyrlægen. Jeg kan henvende mig til fødevarestyrelsen, hvilket jeg nu har gjort, så nu venter jeg svar.......

Kommentér på:
Fejl i hestepas

Annonce