{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
259 visninger | Oprettet:

Halvparter der svigter... :( {{forumTopicSubject}}

halløjsa folkens.. Kender i det, når man enlig regner med at man endelig har fundet en god halvpart, også tager man fejl igen.. smiley Jeg havde for en månedes tid siden fundet en rigtig sød og dygtig rytter til min hest, hun havde selv haft heste og har sprunget en hel del til stævner og redet lidt mili.. Men så en dag hun skulle have taget min hoppe, og havde spurgt et par dagen inden og dagen før om hun kunne tage hende, da jeg selv ikke kunne den dag, det kunne hun selvfølgelig godt..

tror i hun tog hende?? nej da... min veninde som rider min anden hest joy, skrev til mig kl 11 om aften, for at høre hvem der enlig havde min hoppe, og det havde parten jo.. og så havde hun ikke engang været ude og passe hende.... smiley nøj jeg blev pænt negativ, og forstod bare ingen ting.... men min veninde havde så sørget for hun havde noget at stå på... skrev med det samme en besked til hende, for at høre om hun havde glemt min hest.. eller hvad der var sket..

det svarede hun aldrig på.. dagen efter skulle hun også have haft hende, men der kom hun heller aldrig.. og ja har faktisk ikke hørt fra hende siden... det syntes jeg er meget underlig.. for hun var ellers vild med min hest, og var bare lige hesten for hende.... men der kan man bare se... og tænk engang hun er altså 22 år.. ??? Det undre mig helt vildt......

Men hende jeg står opstaldet ved, har også prøvet det samme, med voksne ryttere der bare bliver væl, uden at give besked på om man kommer... syntes godt nok det er underligt at vokse mennesker kan svigte en hest på den måde?? man kan da i det mindste skrive eller ringe og suge hvis ikke man er interesseret alligevel.....

Så den med at yngre piger ikke er ansvarlige nok, holder vidst ikke rigtigt længere her i min verden hehe.. smiley

Nå men ville bare lige ud med det... for jeg kan bare ikke forstå det.. smiley

Hilsen stine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halvparter der svigter... :(
  • #1   25. maj 2006 Hvor surt :-((

• #2   25. maj 2006 hehe undskyld mine fejl.. hihi... smiley er bare lidt irreteret.. haha

• #3   25. maj 2006 ja det er rigtig surt... smiley kan ikke forstå at nogen folk kan byde en hest sådan noget, og bare blive væk uden at give lyd fra sig... og ikke svarer når man skriver til personen...

• #4   25. maj 2006 det kan godt være.. men hendes veninde har redet en anden hest derude... så hun kunne jo også give mig besked hvis det var.. men det er over 14 dage siden jeg har hørt fra hende...

• #5   25. maj 2006 hun har heller ikke betalt for part i denne månede... så tror det er hendes måde at sige tingene på, at hun ikke er interesseret eller andet er stået i vejen for at passe hende, men så kan man godt give lyd fra sig alligevel.. det er nu meget normalt i mine øjne at give besked om den slags.. en anden dag hun ikke kunne komme skrev hun nemlig til mig, og gav besked om hun ikke kunne..

• #6   25. maj 2006 Ja.. Kan godt forstå du er irreteret.. Det ville jeg os ha' blevet vis det var min hest.. Tarvelig man ikke siger noget.. Men sådan er nogen folk jo :))

• #7   25. maj 2006 ja desværre.... syntes det er underligt.. smiley

• #8   25. maj 2006 Jeg ville også være ret sur hvis det var mig. En på 22 burde være ansvarlig nok til lige at skrive eller ringe hvis der kom noget i vejen så hun ikke kunne komme ud til hesten. Jeg har også været igennem alt det der med tidligere parter. Dem der har part på mine heste nu er dog rigtig gode, og meget ansvarsfulde.
    Der var engang en i stalden der var væk i en weekend. Hun var ikke så meget for at tage afsted og lade andre passe hendes hest, men hun var til sidst blevet overtalt. Om søndagen da jeg kom ud til mine heste så jeg at hendes hest stod uden noget halm overhovedet, og den var meget utålmodig som om den ikke havde været ude. Jeg gav den en skive halm for jeg synes det var synd. En time senere kom passeren og jeg sagde at jeg havde givet den en skive halm så den lige havde lidt at tage sig til. Og hun gik fuldstændig amok på mig og råbte og skreg at det kunne jo være der var en grund til at den ikke havde noget halm, og at jeg fandme ikke skulle give andres heste noget som helst. Der måtte jeg altså lige fortælle hende at vi i den stald altså hjælper hinanden. Hun tog så hesten ud og da hun kom ind med den igen kom hun med en lang søforklaring at det var en anden der skulle passe hesten dagen i forvejen, og hun havde vel ikke været der. Og at vi endelig ikke måtte sige det til ejeren. Mit gæt er at det også var hende der skulle passe den begge dage og bare var blevet væk første dag, ellers kunne hun jo være ligeglad med om vi havde sagt det til ejeren. Og det skal lige siges at passeren her var en dame på 40-50 år.

• #9   25. maj 2006 virkrlig surt, jeg forstår godt din vrde, håber at hun henvender sig, eller at du finder en anden part, der er bedre smiley

• #10   25. maj 2006 Z28TA- Okay..... ja det lyder da heller ikke særlig godt det der.. også skal det lige gå udover dig hehe.. hvor sødt.. smiley ja jeg mistede desværre en sød veninde der havde part i hende før hende her, min veninde fik selv egen hest, og måtte stoppe på min.. havde nok håbet på at finde en der mindede om hende.. men desværre... smiley

men syntes det er underligt at selv et voksen menneske kan finde på, den slags.. og ja en dame på 40/50 år, burde vide bedre.... Men nå der skal åbenbart være sådan nogle typer...

Jeg har også haft en part der var ret så uansvarlig, og som tænkte med halen, hvis hun havde en.. hun var bare en yngre pige..

• #11   26. maj 2006 Hej igen.. Tror ikke hun dukker op mere, hendes veninde rider heller ikke på den anden hest, som står samme sted, så kunne forstille mig det var derfor hun bliver væk.. men det er da frækt, og umoden sådan noget..

jeg vil finde en anden part for hende ville jeg aldrig kunne komme til at stole på igen, hvis hun pludselig kom dumpende..

Mille: okay. hvor træls... man burde nu nok kunne få tid til at ride selvom man har fået en kæreste.. det har jeg altid godt kunne klar hehe..:) men der er jo mange piger der hellere vil være sammen med deres kæreste.. og gider så ikke at ride... Jeg syntes nu begge dele er godt og sundt..:) måske man ind da kunne få kæresten med ud og ride hehe.. smiley

Kommentér på:
Halvparter der svigter... :(

Annonce