{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.127 visninger | Oprettet:

middel mod kløe??? {{forumTopicSubject}}

Greifi min islænder går helt amok med at klø sig under manen.. smiley , og det er ikke lus, har lusse behandlet alle hestene 3 gange, og vasket alt udstyr, og det kom en tur i fryseren, så de lus burde være døde..

jeg er nu kommet dertil hvor jeg kraftigt overvejer at trimme ham og købe noget kløestillende spray.. hvad kan i anbefale?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  middel mod kløe???
Kommentér på:
middel mod kløe???

Annonce