195 visninger
|
Oprettet:
UNDSKYLD........ eller hva? {{forumTopicSubject}}
hej... jeg sys alle skal sige undskyld til hinanden så vi ka få en ny og go stemning..... jeg sys det ku være fedt hvis alle var venner og der ikk var noget bøvl med alle de falske heste..... men der er vel en grund til at sætte dem ind man har da selv ønsket sig en dejlig "prinssesse" hest en gang det kan være de sys det er fedt at lade som om det er deres hest.....
knuss moi
undskyld fra moi til alle.....
til flicka: hej jeg tror ikke din hest er falsk....
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 101 Svar: 430
feb 2004
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 63 Svar: 418
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
Men ja UNDSKYLD!!!
Knus Kine!
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Jeg er bestemt ikke bleg for at give folk en undskyldning, hvis jeg har gjort noget som kræver en undskylskyldning. Men jeg siger altså ikke undskyld, uden at vide, hvad det er jeg skal undskylde. .-D
feb 2004
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 63 Svar: 418
jeg forstår godt at i ikke vil undskylde for noget i ikke har gjort, men det var også bare for at få en god tone igen, da jeg satte min pony ind var det altid dejligt at komme her ind, og jeg kunne læse forum om at folk var glade fordi de havde haft en god dag med deres pony eller hest, men nu er der nesten ikke andet end at der er så mange falske heste, jeg sys også det er pisse træls at de opretter heste der ikke er deres, men det er også pisse træls at læse om det for det får ikke lige frem en i godt humør......
men jeg er glad i dag, for jeg skal til stævne i morgen....
knusser moi....
UNDSKYLD........ eller hva?