{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Det er for dårligt !! {{forumTopicSubject}}

Jeg synes det er fuldstændig uacceptabelt at folk bare afviser folk bare fordi de ikke kender hesten endnu, det er da klart man gerne vil vise alle at man har fået en ny hest, for så er man jo glad. Men så skal man høre alt jeres lort. Hvis man bare udfylder kravene så er den iroden.. Håber jeg ikke er den eneste der synes det!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er for dårligt !!
  • #1   18. feb 2011 Helt enig!!!

• #2   18. feb 2011 Synes det er dumt at oprette en profil og så skrive: tekst kommer senere.. Så må man da vente til næste dag, når man li har tid til at skrive noget..Hvis jeg skal byde en hest velkommen eller bedømme den, skriver jeg jo ikk ned hvad den hedder for li at tjekke den senere.. altså de fleste heste ser du jo nok kun den ene gang..

• #3   18. feb 2011 Ja det er rigtigt men mange her inde synes man skal skrive en roman fra starten af. Men der er jo mulighed for at gå ind og skrive mere efterhånden. For alle heste ændre sig lige så meget som vi gør hvis bare man giver dem lov til det, og det skal de have lov til smiley

• #4   18. feb 2011 Jeg syntes bare man skulle vændte til de kendte den lidt bedere smiley

• #5   18. feb 2011 Man må ikke oprette heste man ikke har tilknytning til, men hvis det er en hest man lige har fået, så kan man jo skrive mere end "Tekst kommer senere" (desuden er midlertidlige billeder og tekst imod reglerne) og "Sød hest, kender den ikke endnu".

Man kan jo skrive hvordan det gik da man så den første gang, da man prøvede den, hvordan den opførte sig da den kom hjem osv osv .

• #6   18. feb 2011 ja alle burde være velkommen på hg, og så kunne politibetjenterne pakke, og skride smiley

• #7   18. feb 2011 Ja man kunne skrive så meget. Men for satan. Jeg gider ikke fortælle om mine heste, jeg vil kun vise dem frem, for der er ingen af jer der kommer til at møde dem og hvis så kan i jo sige til mig og jeg kan fortælle jer hvordan de er. Det hedder hestegalleri og ikke hesteroman.
    Og så vidt jeg ved er GALLERI = BILLEDER !!!

• #8   18. feb 2011 Ja, det er på grund af hende og det folk skrev til min Pony at jeg laver den her debat ting

• #9   18. feb 2011 der er alligevel ikke nogen der gider at læse sådan en hel roman om en beskrivelse! altså jeg er da ligeglad med om der er en hest der lige kom løbende hen til en ude fra folden eller lign.

• #10   18. feb 2011 Synes måske bare man burde vente til man havde noget ordentligt at oprette..

• #11   18. feb 2011 Hvis man har billeder nok er det sgu som det skal være. Og så skal man bare ligge personlighed i det man skriver.

• #12   18. feb 2011 men stadigvæk syntes jeg at man skal have et par gode billeder

• #13   18. feb 2011 <b>Rikke Echwald A</b>
    Hvis det er sådan du har det, hvorfor så ikke bare oprette et fotoalbum? Der kan der endda være mange flere billeder .

• #14   18. feb 2011 Det er fordi HG er en børnehave efterhånden. Sorry, men det mener jeg.
    Hvis kravene er opfyldt kan jeg ikke se problemet. Har ikke lige kigget på din.
    Men folk går forbandet meget op i at billederne ikke skal være for ens, og der skal helst stå en hel roman om hesten, som folk alligevel ikke gider at bruge tid på at læse. Og uha hvis man sætter hesten ind under en race og den ikke har stamtavle, så er fanden da løs.
    Come on give it af rest.

• #15   18. feb 2011 Jamen det eneste jeg bruger den her side til det er at finde nye heste når jeg skal det, og så tænkte jeg en dag det kunne være sjovt at ligge mine heste ind. Jeg vente dog med 2 af dem da jeg ikke har nok billeder af dem og det synes jeg man skal have !!

• #16   18. feb 2011 Camilla (TJM) .
    Er så meget enig med dig. Der er mange rygter om at ride sporten er snoppet, men det her det gør bare at de rygter taler sandt, jeg er sgu næsten flov på andres vejne over de kan tillade sige at opføre sig sådan. Det er pinligt...

• #17   18. feb 2011 Man kan vente med at oprette hesten til man har lært den at kende.. Man behøver jo ikke at oprette hesten samme dag man har fået den?

• #18   18. feb 2011 Rikke - Der findes jo snobber inden for alle sportsgrene smiley Men helt sikkert at nogle dele af ridesporten er slem smiley Det ser man heldigvis ikke til militarystævner, hvor folk er søde og hjælpsomme. Der er i hvert fald stor forskel på militarystævner og så almindelige c-stævner i spring smiley

• #19   18. feb 2011 ja hg er sku en børnehave
    hvis det ikke er en hest eller pony der ikke kan noget så er det sku lige før den bliver afvist
    det er jo ikke alle der går til stævner med deres heste jeg har mine som hygge heste de er til hygge ture

• #20   18. feb 2011 Camilla
    Ja det kan jeg tydeligt også mærke. Men jeg har helt valgt at holde mig væk fra alt konkurrance da jeg simpelt hend ikke gider de ting folk siger og mener. Jeg har hest for hesten skyld og på hestens premisser smiley Men min veninde er også inden for militarystævner, og som du sage de er over største delen rigtig rare smiley

• #21   18. feb 2011 Katrine Stuhr .
    så vidt jeg kan se har du heller ikke skrævet særlig meget om alle dine heste.
    Og så overholder du heller ikke reglen om at man ikke må oprette en hest som er tilsalg. Den skal under markedspladsen!!

• #22   18. feb 2011 hvis man ikke kender hesten hvor meget tilknytning har man så ?
    Selvom man lige har købt hesten eller lige fået part på den, kan man vel skrive lidt om hvorfor man er faldet over denne hyp eller hvad man skal bruge den til...

• #23   18. feb 2011 katrine struhr
    der er et ordsprog der hedder
    man skal ikke kaste med sten når man selv bor i glashus
    du overholder jo ikke selv reglerne du har heste der er oprettet hvor der stå til salg i profilen og i reglerne står der at man ikke må oprette en hest der er til salg det skal i marked

• #24   18. feb 2011 søgaard
    det er jo også noget andet når der står solgt eller rip der er jo ikke en salgs annonce

• #25   18. feb 2011 Hvis folk nu bare overholder de ganske få regler der er herinde, i stedet for at brokke sig og have ondt i røven....
    MEN der er mange der ikke kan finde ud af atlæse reglerne og ikke engang det de selv sætter x i....
    Det kan godt være det er et galleri, men så lav dog et fotoalbum i stedet for, hvis du ikke gider at skrive noget om din hest, eller overvej da lige hvorfor du er her og ikke på heste-nettet, for der er ikke regler! tænk over det i stedet for at brokke dig/jer sådan, er i SÅ utilfredse så forstå jeg slet ikke hvad i laver herinde.

• #26   18. feb 2011 det må intet stå om salg i profilen, men i navnet må der vist godt.

• #27   18. feb 2011 tanja
    det er jo nok fordi vi kan li at være her og der er mange der ikke opfylder de regler der er de kommer ind men dem der opfylder reglerne de bliver afvist det høre sku da ingen steder hjemme så det er sku da klart vi brokker os

• #28   19. feb 2011 hvis i opfylder alle regler bliver i nok ikke afvist, men det er da klart at står der ingentekst er man jo i tvivl om i overhoved kender hesten eller om den er fake... og herre gud i stedet for at brokke jer, kunne i jo skrive den tekst når i oprettede smiley
    Ej men helt ærlig, men kan slet ikke forstå man ikke gerne vil skrive noget om sin hest, det er da det der er hyggeligt ved at være her, at man kan læse om de andres eller opdater sin egen tekst. kan ikke se det store problem i det og slet ikke nok til at lave et indlæg om det!

• #29   19. feb 2011 Hvis hesten er købt - Helt enig :o)!
    Men altså hvis, man bare har tænkt på at købe den eller lign. syntes jeg altså det er i orden at afvise, fordi det ikke er ens egen hest endnu, og man skal have tilladelse til at oprette den af ejer (: Vil i hvert fald nødig selv, blive udsat for at Danielle (min hest) blev oprettet herinde af en anden bruger fordi de måske ville købe hende (hvis hun altså var tilsalg) (;
    Men ja, ellers enig i at det er uacceptabelt! (: især når de godkender alle de elevponyer (; ..

• #30   19. feb 2011 søgaard
    hvis det er mig du prøver at hænge ud så vil jeg bare lige fortælle dig jeg søger ikke part da jeg har part til alle mine

• #31   19. feb 2011 søgaard
    jeg søgte en der ville ha gratis part på in pony så jeg mener jo ikke det er det samme som til salg ponyen er jo stadigvæk min

• #32   19. feb 2011 næh men søger man part om det er gratis eller ej høre det vel stadig hjemme i marked smiley

• #33   19. feb 2011 tanja
    jeg søger ikke part jeg har part til dem

• #34   19. feb 2011 nu er det sådan set ganske enkelt der er ikke nogen der er tvunget til at være her på hjemmesiden og der er nogle ganske få regler som rent faktisk er super nemme at overholde, og derfor er der heller ikke nogen undskyldninger for og overholder, og slet ikke om at andre bryder dem så må jeg også godt.. Er det virkelig også sådan i opfører jer hvis i er på besøg hos andre eller færdes ude i blandt andre mennesker ? for så er det der et kedeligt bekendskab man gør sig i jer der mener det er okay at bryde regler fordi andre gør det.
    Desuden er reglerne lige for alle så det er da i den grad at p*sse på andre når man bryder dem

• #35   19. feb 2011 Hejsa..
    Jeg er blevet bedt om at redegøre for annoncering i profil, så det gør jeg da lige.

Der må IKKE stå i selve profilen, at hesten er til salg/søger part/lånes ud osv.. Men der må godt i selve NAVNET stå, hvis den er til salg..

• #36   19. feb 2011 Mange tak Sorte Perler.
    Så Rikke, måske skulle du lige opdatere dig selv angående de regler inden du udtaler dig, tak.
    Omkring det at jeg heller ikke har skrevet så meget er enkelt at svare på. Hvornår er mine heste oprettet? Det er ved at være en del år siden, dengang var der ikke så mange der oprettede fake-heste, solgte heste og alt det andet bras der bliver oprettet herinde. Derfor var det nemmere at komme ind på så lidt, end det er i dag. Simpelthen.
    Og jeg siger ikke at man idag behøver at skrive en hel roman, men en lille ting er da, at skrive om man er ejer, passer eller har part på hesten. Hvilket fremgår tydeligt ved alle mine.

Kommentér på:
Det er for dårligt !!

Annonce