{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

Karpelænd? {{forumTopicSubject}}

Ja, min hest har karpelænd - altså lænden buger en lille smulle opad. Kender i heste der har det og har det nogen betydningen for hestens brug, har det givet problemer osv?
Noget man kan/skal gøre ved det?

Han virker ikke generet af det under ridning eller i det daglige.

Mvh. Sarah.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karpelænd?
  • #1   24. feb 2011 Jeg tror det giver slid på længere sigt, især hvis rygmuskulaturen ikke konstant bliver styrket smiley

• #2   24. feb 2011 Det kan godt være, har ikke rigtig forstand på det smiley
    Håber bare jeg kan have ham altid ;O)

• #3   24. feb 2011 Sigyn V - det lyder skønt!
    Min har det ikke i særlig slem grad, men det kan ses - han er også noget af en vildbasse på fold, han er ihvertfald den i flokken der kommer med flest bukkespring når han rigtig er i humøret ;O)
    Man skal ikke gøre noget ved det eller træne på en bestemt måde?
    Jeg har lige købt ny sadel en wintec isabell werth, syntes den ligger godt - havde fornylig også kiropraktor ude og han kunne ikke mærke nogle trykninger eller noget så han sagde den lå fint :O)
    Hvad med sko har det noget at sige eller?

Mvh.

• #4   24. feb 2011 Se My Ace på min profil hun har også karpelænd + Gizmo havde det i meget mild grad.

Jeg fik af vide af dyrlægen dengang (med Ace) at det ikke havde nogen betydning jo mindre jeg havde planer om svær millitary eller andet i den retning.

• #5   24. feb 2011 Min gamle hoppe havde det.. Oveni det havde hun en lang ryg og det gjorde det svært at samle hende (det krævede en del mere træning og hun ville nok aldrig kunne samle sig til at gå de helt høje klasser)

• #6   24. feb 2011 Har været inde på Ace's profil, der kan man tydeligt se karpelænden så tydeligt er det dog ikke ved min.

Kommentér på:
Karpelænd?

Annonce