{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrepasser/assistent...
  • #1   26. feb 2011 Du skal vide at det er rigtigt svært at få lærerplads! jeg tog mit grundforløb for et år siden, og har stadig ikke fundet en lærerplads..

• #3   26. feb 2011 Det er MEGET svært at få elevpladser.. Generalt syntes jeg uddannelsen er spild af tid.. Du får langt mere ud af tage landmand uddannelsen, da du kan bygge mange flere ting på.. der er ikke ret mange der bruger dyrepasser til noget, udover i zoo.. Men hvor tit søger man en dyrpasser sådan et sted? og ja man skal være fleksibel med at flytte for det.. Jeg har været igang med landmand, og syntes det er spændende uddannelse.. og du lære jo rigtig meget om dyr.. Nogen steder har de også hestelinjer, det havde de hvertfald på grindsted hvor jeg gik.. Ved ikke om der er lavet ændringer siden.. smiley

• #4   26. feb 2011 Jeg startede på det på lyngdby landbrugskole, så nedlage de linjen, frem for at rykke skole rykkede jeg linje. og blev landmand istedet.
    Hvis du er til alle dyrearter, du ikke er bange for at knokle og få lav løn, så er min erfaring at det er en skøn udd. og er glad for mit fag.
    Held og lykke med det.

• #5   26. feb 2011 En af mine veninder søgte elevplads i Munkholm Zoo men de¨res elevpladser var optaget de næste 4 år og de har altså 6 elever, til gengæld synes jeg det var nemt at få min elevplads i landbruget hvor jeg er nu - meget spændende arbejde (:

• #6   26. feb 2011 Nu skal i ikke allesammen skræmme hende væk, Jeg fik en elevplads inden jeg overhovedet var startet på skolen, så det kan sagtens lade sig gøre. Det er en meget spænndende og lærrig uddannelse.

• #7   26. feb 2011 Jeg er færdig uddannet landmand om et år, og du får en utrolig bred viden, og her får man altså en god løn (: Jeg tjener da 15000 før skat, om måneden. Men man skal være indstillet på at det er hårdt og der bliver krævet noget af en.

• #8   26. feb 2011 Lissa H. Man er stadig nødt til at fortælle interesserede at det er SVÆRT.. at få elevpladser.. Jeg kan forstille mig, at der er RIGTIG mange ansøger til skolerne som dyrpasser, og de skal alle have elevpladser, og dem er der ikke nok af.. slet ikke i zoo.. Jeg har en veninde som også var på dyrpasser uddannelsen, men måtte stoppe, da hun ingen pladser kunne få.. med mindre det er som landmand.. Men så kan man ligeså godt starte på landmanduddannelsen, og få en "ordenligt" uddannelse, så man kan komme videre hvis man ønsker det..

• #9   26. feb 2011 Jeg var også splittet mellem dyrepasser og landmand - men jeg valgte landmands udd. og det er jeg glad for - inden for den uddannelse er det heller ikke så svært at finde job og når man er uddannet så siger det om en at man er arbejdsvillig og ikke bange for at lave noget ;O)
    Jeg får 16000 før skat nu og har 1 år tilbage af uddannelsen :O)

Kommentér på:
Dyrepasser/assistent...

Annonce