{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Ny løsdrift stald {{forumTopicSubject}}

Ihhh, vi har lige lagt nye planer, om en "ny" løsdrift stald.
Der hvor løsdriften er nu, skal hestene lave et grimt 90 grader sving, og gå ned af en rampe for at kunne komme ud.... Det er i en gammel svinestald, og det er sådan en rampe, hvor man før hentede svinene til slagtning, så ved nogen måske hvordan den ser ud... "boksen" er egentlig fin stor, men der er søjler i boksen, som genere meget i bevægfriheden for hesten..... Ligeledes, ligger den således, at vi skal trække hesten ud igennem carporten, hvis vi skal på tur. Der er heller ikke specielt højt til loft..... Så der er nogle problemstillinger ved vores lille løsdrift, som min mand nu har fundet en super lækker løsning på....
Vi har en stor grøn lade, som han har "givet afkald" på.. den er lige nu fyldt op med SKRAMMEL....... Den bliver til sommer lavet om til et kæmpe løsdrigt..... Der vil blive højt til loftet, stor åbning, stor "boks" og ingen kampe.. Det betyder også, at jeg ikke skal rende efter hø, for det kan stå i stalden. (Det står i laden nu, og skal derfor rende over marken med hø) Det bliver MEGET nemmere at komme til mødingen, masser af plads på "staldgangen".... alt i alt, bare en super løsning. jeg glæder mig rigtig meget.........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny løsdrift stald
Kommentér på:
Ny løsdrift stald

Annonce