{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

underlig opførsel {{forumTopicSubject}}

Lige nu sad jeg og kiggede billeder igennem fra dyrskuet. og så kom jeg til at tænke på en mand som skulle ind med sin knapper og mønstre da vi havde menja inde.
Hans hingst var ret oppe og køre over alle hestene og kunne ikke stå stille.. så begyndte han at tirre den ved at kilde den med pisken på benene så den gik helt amok, og så sparkede den ham o maven og så slog han hesten meget hårdt med pisken så den hvinede, og stejlede. Han slog den igen da den stejlede så den blev viklet ind i hingstekæden og var ved at falde, så slap den løs og en anden mand fangede den, og fik den til at slappe af. så fik ejeren den igen og så gik den amok. det endte med at en af dommerne bad ham om at tage hesten væk, og at de ville melde ham hvis han slog den en gang til..
han fattede ikke han gjorde alt forkert selvom vi bad ham om at lade være med at slå det stakkels dyr, havde fandme lyst til at tage pisken og give ham en tur så han selv kunne mærke hvopr smertefuldt det er.. det sagde jeg også til idioten...!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underlig opførsel
Kommentér på:
underlig opførsel

Annonce