{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Solva L
Solva L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Hvor starter man? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle.
Jeg har faktisk i rigtig mange år så gerne ville ride igen. Da jeg var yngre red jeg meget, men efter vi flyttede holdt jeg op, (14 år), og nu er jeg 20 år. Jeg kan slet ikke huske hvad alle ting hedder, eller meget overhovedet. Dog savner jeg rigtig meget følelsen og så har jeg altid synes at heste er et fantastisk dyr.
Men hvor pokker starter man? Jeg har kigger på rideskoler, men hold da op hvor er det dyrt! Er der nogen der har nogle gode idéer?
Jeg er studerende så jeg ejer ikke alverdens penge :I
Så synes jeg også mange gange at rideskoler bliver for, ved ikke om man kan kalde det professionelle?, jeg har ikke tænkt mig at blive god til konkurrencer eller noget. Jeg synes bare at det er en fantastisk følelse at ride, og jeg synes det er et fantastisk dyr som jeg meget gerne vil lære mere om. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor starter man?
  • #1   5. mar 2011 Hvor i landet bor du? smiley

Du kunne jo prøvet at få en part smiley Der er masser af "idiot-sikre" heste som søger part, og som vil være perfekte til at lære dig at ride igen smiley

• #2   5. mar 2011 Prøv at se om du ikke kunne finde dig en sød hest at have part på smiley