Hvor starter man? {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle.
Jeg har faktisk i rigtig mange år så gerne ville ride igen. Da jeg var yngre red jeg meget, men efter vi flyttede holdt jeg op, (14 år), og nu er jeg 20 år. Jeg kan slet ikke huske hvad alle ting hedder, eller meget overhovedet. Dog savner jeg rigtig meget følelsen og så har jeg altid synes at heste er et fantastisk dyr.
Men hvor pokker starter man? Jeg har kigger på rideskoler, men hold da op hvor er det dyrt! Er der nogen der har nogle gode idéer?
Jeg er studerende så jeg ejer ikke alverdens penge :I
Så synes jeg også mange gange at rideskoler bliver for, ved ikke om man kan kalde det professionelle?, jeg har ikke tænkt mig at blive god til konkurrencer eller noget. Jeg synes bare at det er en fantastisk følelse at ride, og jeg synes det er et fantastisk dyr som jeg meget gerne vil lære mere om.
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.283
Du kunne jo prøvet at få en part
aug 2009
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 223 Svar: 2.105
aug 2006
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 1.177
Eller selv kigge efter opslag som søger parter, den vej er det nogen gange ikke så dyrt og du kan bedre finde hvad du leder efter
jul 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
Jeg bor på midtfyn, og har bil så har mulighed for at køre
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
eller også kan hende du får part hos undervise lidt.
hvor i landet bor du?(:
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.283
Typisk er halvpart 2-3 dage om ugen og helpart 5-6 dage. Men man kan også få bare 1 dag..
Det er noget man aftaler med en hests ejer, og nogen vil have man betaler for at låne ens hest og nogen vil bare have man hjælper til i stalden. Det er meget forskelligt
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
Det er forskelligt hvor meget man skal hjælpe med, tit er det jo mere du hjælper til hvor billigere er det (:
jul 2009
Jamen som sagt bor jeg på midtfyn
apr 2007