{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.319 visninger | Oprettet:

Trykket ribben, erfaring? {{forumTopicSubject}}

Min ene hest står med trykket ribben, som skete i febuar 2010, dvs. at det er rimelig længe siden, at det skete. Vi har haft dyrlæge inde over forløbet, men da det ikke sker særlig tit, og det er meget svært at se, om min hest er helt rask. Vil jeg bare lige høre, om der er andre der har erfaring med heste som har fået trykket et ribben, sådan om hvor lang tid, at jeg kan regne med, at der går, før han er helt rask? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trykket ribben, erfaring?
  • #1   24. mar 2011 Min gamle hest havde bøjet ribben, der gik 6 uger (:

• #2   24. mar 2011 ja, bøjede ribben skulle jo gerne selv rette sig ud igen indenfor et par måneder, men det er nok ingen hemmelighed, at nogle får varige mén - dvs., at ribbenet altid vil være lidt overfølsom overfor tryk/pres, og at hvis ribbenet udsættes for det, vil det let kunne blive ømt.
    Jeg har selv haft bøjet haleben, som har rettet sig ud, men jeg er mere overfølsom overfor tryk end andre. Dvs, jeg skal tænke meget over hvordan jeg sidder, for hvis jeg hviler på halebenet kan jeg få ondt i flere dage. Kunne forestille mig at noget af det samme gjorde sig gældende for ribben.

• #3   24. mar 2011 Tusind tak for svarene.. hm, håber ikke han får varige mén, det ville godt nok være trist, hvis jeg aldrig kunne ride ham igen! smiley

Kommentér på:
Trykket ribben, erfaring?

Annonce