{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Er virkelig glad! :') {{forumTopicSubject}}

Ja, vil bare lige dele min glæde med jer smiley

For 3 uger siden kom min hoppe over på noget nyt foder, da hun ikke så så godt ud på det hun fik..
Og det nok det bedste jeg har gjort! Begynder at kunne se forskel fra dag til dag med hende nu. Hun har ændret adfærd, fået en smukkere pels, har helt klare øjne og hendes hale og man er kommet til at se meget sundere ud smiley
Mht. adfærd, mener jeg til den gode side smiley Hun plejede at være lidt nervøs, og stressede nemt i stalden, plus hun virkede lidt doven/sløv når man red. Når andre trak heste ud og ind ad stalden flegnede hun totalt nogle gange, det kunne hun slet ikke kapere! Nu, der kigger hun, hilser og så beder jeg hende om at stå på plads og så får hun en lille godbid og så bliver hun stående akkurat som før hesten kom eller gik. Hun skraber ikke mere eller tigger, og slapper meget mere af smiley Det så skønt! Hun er for øvrigt også begyndt at tabe sig lidt nu, da hun har en god vom fordi hun åd halm en overgang, af en eller anden årsag?

Nogle der har oplevet andet godt her siden foråret trådte ind? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er virkelig glad! :')
  • #1   24. mar 2011 selv de andre ude i stalden er begyndt at sige at hun ser ud til at stor trives og have det rigtig godt, og at hun er blevet meget mere medgørlig :))

  • #2   24. mar 2011 Det lyder jo helt fantastisk! smiley

    Jeg har også oplevet noget helt fantastisk! - godt nok har det været over en lidt længere periode end bare her over foråret. Men min hest stod skadet i en langt stykke tid og siden hun er kommet sig over den skade er hun blevet en helt anden hest! smiley inden skaden gjorde hun ikke rigtigt hvad jeg sagde, stoppede på hvert andet spring, og var ikke til at få til at holde sin koncentration på mig. Nu springer hun ALT! lige meget højde og fyld. Jeg kan let få hendes opmærksomhed, selvom der er andre heste i nærheden og hun lytter helt utroligt meget til mig! Det er så fantastisk :3


  • #3   24. mar 2011 ha, det lyder da fantastisk!
    Må jeg høre hvad du fodrer med? smiley


  • #4   24. mar 2011 TEAM SCREAM* K: Det var da super dejligt med din smiley Ja min har også fået en skøn, brugbar energi og nyder at arb. nu smiley så dejligt at have med at gøre..

    Malene H: Ja det må du da smiley
    Hun får en del forskelligt, men 1 af tingene skal tages fra hende når det er brugt op, og en anden skal skiftes ud smiley

    Sort havre
    Müsli Black fra TM
    Alfalfa lucerne
    Betfor (skal skiftes til speedy beet når sækken er brugt)
    Gulerødder
    Blue Hors Feed Complex
    Hvidløg
    olie (stopper hun med om maks 2 måneder!)
    og lidt elektrolytter efter ridning hvis hun har svedt smiley Hun får det, fordelt over 3 måltider, og ca. 10-12 kg wrap om dagen smiley
    Skal lige siges, at hun får sammenlagt 2200g om dagen, fordelt på de 3 måltider, så det er ikke så meget som alm. müsli og det er inkl. grovfoderet lucerne og betfor, plus sort havre er rigtig billigt i forhold til smiley


  • #5   24. mar 2011 og hun er en stor hest på 600kg smiley

  • #6   24. mar 2011 Lyder super godt! (o: Må jeg spørge om der er en speciel grund til at du skifter fra betfor til speedy beet? (o:

  • #7   24. mar 2011 hehe pga. sukkeret i Betfor smiley Ved godt det er små mængder hun får, men vil helst passe på med det, så hun ikke får for meget af det. smiley især nu hvor der snart begynder at komme nyt græs også smiley

Kommentér på:
Er virkelig glad! :')

Annonce