{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Hestemarkeder {{forumTopicSubject}}

Idag var jeg var med min rideklub til Nyt hesteliv, på fyn, for at få runvisning mm.
Hun fortalte bla. hvordan det står til på de forskellige hestemarkeder. Det var så forfærdeligt! Hun fortalte også historier om hvordan forskellige hesteslagtere kunne finde på at trække hesten ud af bagdøren og sende den videre til italien, vor slagte prisen er 3 dobbelt. Og hvis hesten var heldig, kunne den i Italien blive opkøbt til turist hest..
Så hun opfordrede kraftigt til at hvis man skulle have slagtet sin hest, af den ene eller anden grund, skulle man få lov at se hesten når den er blevet skudt, for at sikre sig at den ikke bliver solgt videre.

Og en historie vor 2 piger havde fundet deres gamle hest på en hestemarked, efter at de havde solgt den til en ellers fin familie.
Vor efter hun også sagde at man aldrig skulle sælge sin hest, kun til en familie man virkelig stoler på, for man ved aldrig vor den ender.

Synes især dette klip fra et heste marked er forfærdeligt:
http://www.fyens.dk/article/855608:Faaborg-Midtfyn--Uregerlig-hest-skabte-drama?video=34

Synes i skal tage et kig på deres hjemmeside og kigge lidt. Der er virkeligt nogle rørende historier. Synes hun gør et kæmpe stykke arbejde som man burde støtte.

Jeg var somsagt ude og besøg stedet i dag og så vor godt alle hestene har det idag. Skal bla. i praktik der nede i uge 20, så glæder mig til at se mere til de dejlige heste(:

Link til hjemmesiden: http://www.nyt-hesteliv.dk/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestemarkeder
Kommentér på:
Hestemarkeder

Annonce