{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestemarkeder?
  • #1   21. apr 2012 Ved ikke hvornår der kommer markeder, men er det ikke bare at køre en tur forbi hestehandlere.

Er ikke sikker på at du kan finde en hest på marked som kan holde til ridehest og har et "normalt" sind, oftest er de desværre endt der da ingen andre ønskede dem.

Kan du ikke finde nogle herinde, syntes dælleme priserne er lave.

• #2   21. apr 2012 Må give Camilla ret.

• #3   21. apr 2012 Gid jeg ku, men enten så ligger de på fyn eller jylland, og ellers er de skadet, vilde eller ekstremt gamle smiley

• #4   21. apr 2012 Der er nogen frederiksborgere tilsalg herinde til rimelige priser, men pris og kvalitet hænger oftest sammen (o:

• #5   4. maj 2012 Sjovt er de fleste heste som er ved en hestehandler er dem som kommer fra private mennesker og det er tit de private mennesker som glemmer at fortælle hestehandler deres pony fejler et eller andet fordi de mangler penge. nogen hestehandler er ikke ærlige men der er også nogen der er og er gode ved dyrene. smiley

Jeg kender flere veninder som købte og stadig gør deres heste på markeder . de heste de har gik gennem handels undersøgelser og godkendt af dyrelæger da de blev undersøgt. Siger ikke alle kan det, men fortæller blot bare fordi hestene er på et marked er de ikke syge eller har skader, måske har nogen fejl, men hvad hest kan ikke havde det selv private heste.

Man læser så meget herinde folk sælger deres skadet, forfanget eller på nogen måder fejlede hest, hvorfor ikke give dem fred vis de ikke længere holder til brug i stedet for aflivning, i stedet for vis de ikke bliver solgt sendt til en hestehandler, men uden oplysning at de fejler noget fortæller ejeren ikke ved salg af ponyen at hesten falder noget, derfor sælges den videre som rask ved hestehandler og så få hestehandler HUCK fordi den fejler noget og han er uærlig og ja, men hvor skulle han vide den fra, da ponyens private ejer bare mangle penge eller lige glemte at fortælle ponyens fejl..

Jeg kender en hestehandler som fik en gigt pony hjem, eller retter sagt han havde fået afvide det var en sund og rask pony INDTIL jeg fandt den her inde, der havde den gigt i 3 ben, og ringede og fortalte ham det. så blev gammel ejer ringet op og om det var rigtigt, og ja måtte ejeren indtømme og hestehandler valgte at få den aflivet.

Private mennesker kan være lige så uærlige som alle heste andre. Det er ikke kun en hestehandler men det er der desværre mange i denne hesteverden der er.. smiley

• #6   4. maj 2012 Camilla: Min gamle pony Zorro er købt på marked(han går MB spring), Skimle var markedshest samt en masse top ponyer jeg kender...

Katrine:
    SÅ enig!!!! smiley

Helene: Her har jeg givet et link hvor man kan se markederne:
    http://www.hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=824480

• #7   4. maj 2012 Hestehandler har lige sund og raske ponyer som os andre. (HVER hestehandler i denne verden er forskellige og kan derfor ikk bedømmes ens!)

Helene; Der er Vorbasse Marked i slutning af sommerferie, der er Døllefjelde imorgen, og mange flere. det er bare at google det smiley

• #8   4. maj 2012 Se under heste på ponyen SGS FERRARI.
    den kommer fra en hestehandler, den er nu B PONY i springning og hestehandler købte den på et marked. og den pony fejler intet smiley

• #9   4. maj 2012 Ligesom Color Mix der springer S.... Den kommer fra handler
    Blue berry sprang M
    Zorro sprang M

og mange mange flere:-D

Kommentér på:
Hestemarkeder?

Annonce