648 visninger
|
Oprettet:
Hestemarkeder? {{forumTopicSubject}}
Ja, HVORNÅR kommer der hestemarkeder på sjælland? Jeg går jo og leder efter min kommende ridehest, og ville gerne kigge på nogle markeder..
Kan i fortælle mig hvor og hvornår ?
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 608 Svar: 5.404
Er ikke sikker på at du kan finde en hest på marked som kan holde til ridehest og har et "normalt" sind, oftest er de desværre endt der da ingen andre ønskede dem.
Kan du ikke finde nogle herinde, syntes dælleme priserne er lave.
jan 2007
Følger: 38 Følgere: 31 Heste: 7 Emner: 49 Svar: 696
aug 2011
Følger: 23 Følgere: 17 Heste: 6 Emner: 112 Svar: 584
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 608 Svar: 5.404
jul 2009
Følger: 140 Følgere: 273 Heste: 24 Emner: 1 Svar: 83
Jeg kender flere veninder som købte og stadig gør deres heste på markeder . de heste de har gik gennem handels undersøgelser og godkendt af dyrelæger da de blev undersøgt. Siger ikke alle kan det, men fortæller blot bare fordi hestene er på et marked er de ikke syge eller har skader, måske har nogen fejl, men hvad hest kan ikke havde det selv private heste.
Man læser så meget herinde folk sælger deres skadet, forfanget eller på nogen måder fejlede hest, hvorfor ikke give dem fred vis de ikke længere holder til brug i stedet for aflivning, i stedet for vis de ikke bliver solgt sendt til en hestehandler, men uden oplysning at de fejler noget fortæller ejeren ikke ved salg af ponyen at hesten falder noget, derfor sælges den videre som rask ved hestehandler og så få hestehandler HUCK fordi den fejler noget og han er uærlig og ja, men hvor skulle han vide den fra, da ponyens private ejer bare mangle penge eller lige glemte at fortælle ponyens fejl..
Jeg kender en hestehandler som fik en gigt pony hjem, eller retter sagt han havde fået afvide det var en sund og rask pony INDTIL jeg fandt den her inde, der havde den gigt i 3 ben, og ringede og fortalte ham det. så blev gammel ejer ringet op og om det var rigtigt, og ja måtte ejeren indtømme og hestehandler valgte at få den aflivet.
Private mennesker kan være lige så uærlige som alle heste andre. Det er ikke kun en hestehandler men det er der desværre mange i denne hesteverden der er..
apr 2006
Følger: 182 Følgere: 281 Heste: 11 Annoncer: 1 Emner: 39 Svar: 2.785
Katrine:
SÅ enig!!!!
Helene: Her har jeg givet et link hvor man kan se markederne:
http://www.hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=824480
jul 2009
Helene; Der er Vorbasse Marked i slutning af sommerferie, der er Døllefjelde imorgen, og mange flere. det er bare at google det
jul 2009
den kommer fra en hestehandler, den er nu B PONY i springning og hestehandler købte den på et marked. og den pony fejler intet
apr 2006
Følger: 182 Følgere: 281 Heste: 11 Annoncer: 1 Emner: 39 Svar: 2.785
Blue berry sprang M
Zorro sprang M
og mange mange flere:-D
Hestemarkeder?