{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Hvad kan i anbefale? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Jeg står med en pony hvor vi lige pludeselig fandt ud af at hendes sadel ikke passede hende smiley

Og så ville jeg høre nogle af jer klogehoved om i kender måske et mærke som ikke koster så meget (max 2.000 da jeg er en fattigrøv :(..) som i kunne anbefale? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan i anbefale?
  • #1   6. apr 2011 Jeg ville få en sadelmager ud, ellers kan det samme jo ske igen.

  • #2   6. apr 2011 kan kun anbefale dig at få en sadelmager ud.. og fortælle hende fra starten af hvad dit budget er... jeg sparede på dette og har nu stået med en hest der ikke har kunne rides i snart et år pgs dårlig ryg.. fordi sadel ikke passede ordentligt...

  • #3   6. apr 2011 KUN en sadelmager kan hjælpe med det problem - og hårdt sagt - har du råd til at holde hest er det IKKE på sadlen du skal spare. Tænk på hvad du udsætter din ponys ryg for hver eneste gang du sætter dig i sadlen. At ride med en sadel som ikke passer ender med at blive en rigtig dyr fornøjelse i sidste ende når vi pludselig taler en pony med ondt i ryggen.

    Vi er selv lige kommet hjem efter en meget lang dag ved sadelmageren og lykkelige over at vi endelig har en sadel som passer som den skal.


  • #4   6. apr 2011 kieffer wien kan man få billigt og en sadelmager kan tilpasse den til de fleste heste smiley

  • #5   6. apr 2011 Hvis du skal have en for 2.000 kr og under, så skal du købe den brugt, men først skal du finde ud af hvilken størrelse du skal bruge, ellers kan du købe sadler hele tiden smiley

    hvis det er en unghest, så får den flere muskler jo mere den bliver redet, og så kan det være sadlen ikke passer igen smiley


  • #6   7. apr 2011 et godt alternativ (hvis man ikke har penge nok til at bruge på en sadelmager ud) er de sadler hvor du kan skifte kopfjern i, Wintec osv.

    Der kan du nemlig få sådan en måledims til så du kan se hvilken farve kopfjern din hest skal have. Og du kan få brugte wintecsadler til ca. 2000kr. her på nettet.

    OG så undgå de der utrolig dårlige "no name"-sadler man kan købe i harald nyborg eller andre steder til under 1.000kr.

    Hvilken sadel har du nu??


Kommentér på:
Hvad kan i anbefale?

Annonce