{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Av av ! d; {{forumTopicSubject}}

Ja av, idag trædte mulle mig over foden UDEN SKO OG STRØMPER! Avs d; Det gjorde vel nok ondt der og nu hehe d;

Og så var jeg os ude og ride tur uden sadel på mulle, det er først gang så er rigtig glad smiley Havde rimelig svært ved at holde mig fast til mulle for havde kun nederdel på d; Og er ikke lige den der har den bedste balance hehe d;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av av ! d;
  • #1   15. jun 2006 hehe ;D lyder lidt sjovt ;D ikke at du blev tråt over foden med det andet ;D

  • #2   15. jun 2006 heh,... derfor har man fx. træsko på... jeg blev trådt med træsko på, og det gjorde da rigelig avs.. det så os min dårlige tå..

  • #3   15. jun 2006 M & M : Det var det bestemt os, atså heller ike det med foden hehe d;

    Pernille T: Hehe ejer ingen træsko, for havde nemlig lige lyst til at få rundt i bare tær d; hehe...


  • #4   15. jun 2006 Jeg brækede min lille tå sidste sommer fordi jeg gik med klip klaper, også trampede min tinker mig over foden, så hele min sommer ferie gik jeg med krykker fedt

  • #5   15. jun 2006 heh... har jeg os tit... men man kan få dem i bilka til 60 kr. (mener jeg) så dem hopper jeg liiige i hvis jeg skal trække ind fra fold eller noget, for jeg skal bar ik jokkes over min dårlige tå mere, den blir aldrig go igen pga. at jeg har smadret den..

  • #6   15. jun 2006 sara maria: hvordan kan det værre at du skulle have krykker pga. en brækket tå?? jeg fik noget tape på, og beskeden om at porcelænsmaling ville værre en mere sikker sport, når nu det var anden gang jeg brækkede den(storetå) kan ikke se, at man skal have krykker pga en tå... de er vel til at holde balancen og sørre for at man ikke støtter... gør man vel ik på en lilletå?

  • #7   16. jun 2006 Hehe... var selv ude at ride uden sadel, iført nederdel den anden dag... på Mille... hun kom med sådan nogle sjove spjæt hver gang der kom en hestebremse eller en bi... meget interessant... de gynger sådan nogle bamser...

    kan heller ikke forstå grunden til at gå med krykker for at brække en tå... bliver da af og til jokket på, men det er ved at være et år siden jeg sidst brækkede en tå (har brækket tæer 4 gange ialt...) jeg har ikke engang været til læge med det...


  • #8   16. jun 2006 Måske skulle du nok overveje og tage sko på så ;D
    hihi . Det må gøre pænt ondt ! (:


Kommentér på:
Av av ! d;

Annonce