{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mirakel middel mod insekter
  • #1   9. apr 2011 kig tråenden fluer hjælp der har jeg skrevet en opskift der virker til selv de værste områder med fluer mm

• #2   9. apr 2011 Ja jeg så det lige, har skrevet "opskriften" ned, så det vil jeg prøve smiley

• #3   9. apr 2011 Klip ikke hendes hale med haleroden! Ved godt det ser dumt ud med de der lange halehårs totter som bare stikker ud til alle sider. Men grunden til den er tyk og lang ved hopper er at det beskytter med at insekter kommer ind til kønsdelene.

Hvis du må få lov så tag en svamp, og salt vand. Dup lige så stille på sårene, for det skal renses. Fordi insekter bliver født, og spiser afføring af andre dyr. Så de kan godt være smitte bære, og når de så kommer i sår. Kommer der let betendelse i sårene, og deres kønsdele er e særlig udsat sted

• #4   9. apr 2011 Jeg bruger TECTONIK + absorbine flue middel, det er det der har virket bedst på mine heste smiley

• #5   9. apr 2011 Jeg bruger Tectonik Pour On. Det er egentlig til kvæg men det er mange som bruger det til heste. Det er noget man smører på hesten langs halsen ned til manken og på krydset/røven. Jeg plejer også at smøre invendig på bagbenene og under maven. Det købes i en 1 liters flaske og det skal max bruges 25 ml på hver behandling. En behandling er ca 4 uger. Så den holder til rigtig mange behandlinger. Den koster ca 550 kr alt efter hvor man køber det.

Jeg har prøvet alt muligt og jeg syns denne har haft bedst effekt. Og den har også en effekt på bremser.
    Inholdet er blått og hesten bliver blå lige til at starte med men næste dag er det væk. Jeg har købt en sprøjte med 10 ml på apoteket som jeg bruger. Det syns jeg er nemmest. Jeg syns det har virket bedst også slipper man for at skal spraye hesten hver dag morgen og aften hvor angrepet er værst.

• #6   9. apr 2011 Ekholms deo er godt.

Kommentér på:
Mirakel middel mod insekter

Annonce