{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

at lyve sig bedre ? {{forumTopicSubject}}

ja, jeg undrer mig IGEN over små piger .- (GENERELT - ingen skal på nogen måde føle sig 'truet' , eller hvad skriver?) (-:

f.eks. på arto kom jeg tilfældigvis til at kigge i en 'hesteklub' hvor de diskuterer hvor højt de har sprunget - specielt én lagde jeg mærke til.. en pige på omkring 12-13 årde siger at hun derhjemme springer 160-175 to gange om ugen . altså - dte lyder bestemt IKKE realistisk syntes jeg ! ?

i en anden klub, skrev de vad deres heste kunne osv. det syntes jeg er fint, at dele med andre. men der var OGSÅ en pige på omkring 12-13 år der skrev at hun red MA på hendes 5-årige hest ? altså .... det syntes jeg måske heller ikke lige er normalt ? !!

jeg syntes efterhånden tit at jeg oplever at folk 'lyver' sig bedre end de er, for evt. opmæsksomhed osv. ?
hvad syntes i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at lyve sig bedre ?
  • #1   16. jun 2006 ja det er rigtigt ! har også set den klub hvor de snakkede om hvor højt de har sprunget ! ;/

Meget Urealistisk ;/

• #2   16. jun 2006 jeg har ikke oplevet så meget af den slags - nu kommer jeg så godt nok heller ikke steder hvor de tybiske ridepige er...Men har da oplevet et par tilfælde. Måske føler dem der gør det at de bliver nød til og lyve sig bedre end de er for at kunne passe ind, og ikke bliver grint af ???

• #4   16. jun 2006 jeg tror også et eller andet sted det handler om - som L.Moltzen - siger at de gerne vil passe ind , være bedre en d andre for ikke at blive grinet af ! det ville jeg da heller ikke selv som 12-årig ! det må vel også handle om selvtillid - at kunne stå op og sige f.eks.: 'jeg har 'kun' redet LC3 for jeg har haft problemer med min hest og vi er ikke klar til mere' eller noget lignende.. ?

• #5   16. jun 2006 Triine - god holdning ! sådan skal det være ! (:

• #6   16. jun 2006 enig med kristine F.
    Man skal være glad for den hest man har og de resultater.
    Vi er jo også forskellige og vores resultat ønsker ligeså.
    Vores ambitioner går jo i helt forskellige retninger, men for så unge piger tror jeg det er vigtigt at være ligeså gode som de andre. Og det er synd for vores forskellighed er jo vigtig, ellers ville verden da være kedelig.
    tror også det er manglende selvværd... de lyver for at overbevise sig selv om at de er gode nok... de skal bare tro på sig selv og være tilfredse med det de kan og det de har smiley

• #7   16. jun 2006 Jeg vil sige at jeg kun må ønske at de folk der gør det, lære at være glade for det de har, og ikke altid syntes at græsset er grønnere på den anden side af hegnet.

• #8   16. jun 2006 det må være noget med at overdrivelse fremmer forståelsen smiley

• #9   16. jun 2006 Har vundet en lx på Capella ! O HOLdKÆFT hvor er jeg stolt over det . ! Det var vores aller første stævne og det var ude stævne.

• #11   16. jun 2006 overdrivelse fremmer forståelsen det må være sådan de tænker.. . fatter dem ikke . .

• #12   16. jun 2006 HAHA det minder mig om engang hvor jeg var i jesperhus . sårn et ferie sted..
    så mig og nogle af mine rideveninder tosser lidt rundt, og jeg lægger mærke til en lille pige (nok 7-9 år) som står og fortæller noget om nogle heste.. så går jeg over og spørger hende om hun har en hest, og hun siger så rigtig stolt = Ja jeg har en araber der hedder Zafir ! Det er så lige der hvor der er stævne på mors, så jeg spørger hende om hun skal starte. Hun svarer saa = Ja jeg skal starte SA2 for pony ! øhh det er der så ikk noget der hedder .. men sagde det ikk til hende. så siger jeg til hende at jeg har en frieser, men hun svarer = Og hvad så? det har jeg da også.. så for at drille hende lidt spørger jeg hende om det er en af de der seje røde friesere.. OG HUN SIGER JA! smiley haha! og hun siger også at hun skal springe MB på den. hehe.. Kæft mahn vi grinede af hende! smiley

• #13   16. jun 2006 Katt >>Team Frieser< <: HAHA fuck hvor sjovt!!

har vundet en LB spring på Polly, er mega stolt over det...
    men folk, især børn, lyver sig ofte bedre end de er, desvære

• #14   16. jun 2006 Jeg har sprunget 120 cm på fleur, og der var jeq liige med a "skide i bukserne" Heh.. Det irretere mig giga meget når sån nogle piger ska gøre sig selv bedre end de er !

• #15   16. jun 2006 HAr også haft den oplevelse, med en ..

Jeg har kun sprunget 50 cm. på Le-cis
    & 90 på min gamle pony Sille..
    Jeg ville blive busted med det samme hvis jeg sagde jeg havde sprunget højere, for folk ved godt at jeg er en kylling smiley

• #16   16. jun 2006 Forstår ikke de folk der lyver sig bedre end de egentlig er.
    Hvorfor lyve. At være ærlig er da sejere ! smiley

Selv har jeg redet LB3 som max på min 7 års og så har jeg sprunget 60 cm. på hende, hvor jeg faktisk faldt af smiley

Det højeste jeg nogensinde har sprunget er 120 på min gamle parthest.
    Er stolt over bare at være nået der til. Har egentlig ikke kæmpet det store, bare en hyggesport. Men har den sidste lange tid kæmpet hårdt for at blive en bedre rytter, for at udleve min drøm om at blive træner smiley

Og er fornylig begyndt på seriøst undervisning hos berider Preben Kirkegaard .

• #17   16. jun 2006 jeg gider ik det der Arto mere fordi de hele tiden kritisere ens heste, så jeg gider altså ikke være medlem når folk er sådan. Altså det er da meget sjovt at snakke om hvor højt man springer.. Men jeg har kun sprunget på Ascoba 65 cm.. Det er jo ik meget, men han kan sagtens højere løsspring. -Men jeg skal ik springe enu højere med ham end 65 cm da han sommetider laver elevator hop såå i kan tænke jer, at det er som at sidde på en kanguro. Men den historie med pigen på 13 år har sprunget 160-175 cm to gange om ugen den tror jeg altså ikke på.

Det er plat når man lyver syntes jeg. Og når man nu springer så højt og er næsten professionel (som nogle kalder sig) hvorfor i alverden har man så ALDRIG HØRT OM DEM? Hoho sikke fjolser...

• #18   16. jun 2006 Altså jeg springer 170 til daglig på min pony som lige er blevet 5 år. Det er der da ikke noget galt i. Skal starte ma-dressur i weekenden. Så ved i det smiley

Kommentér på:
at lyve sig bedre ?

Annonce