{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Øv :( Hvor er ventetiden hård :( {{forumTopicSubject}}

I morgen er det tre uger siden min dejlige islænderhoppe blev erklæret uanvendelig.... Med diagnoserne: forbenede dragtbruske i begge forben og kronisk forfangen smiley Dyrlægen mente hun kunne holde til at trække et par føl, men har taget den tunge beslutning. Hun skal herfra. Det er ikke et hesteliv at hun skal leve resten af livet på en skånefold uden græs på halm og ingen ting, væk fra den flok hun fungere så godt i.. Risikoen for at smerterne tiltager vil være der konstant. Kan se og mærke på hende at hun ikke trives uden vores rideture. Hun kigger efter mig når jeg rider ud på nogle af stedets andre heste, når vi har striglet og hygget et par timer og hun ryger retur på folden bliver hun ved mig i stedet for at gå ned til de andre som hun plejer.
Men hvor er det hårdt at gå og vente på at det går igennem med forsikringen.. Ringede allerede ugen efter til dyrlægen der havde taget røntgenbillederne og bad om en konklusion, så vi kunne begære om aflivning. Fik at vide at den dyrlæge, der havde taget billederne var på ferie i den uge og ugen efter. Men hun skulle nok få en af de andre dyrlæger til at skrive den hurtigst muligt. Den er endnu ikke dukket op! - Tak for dårlig service.. Så i torsdags havde jeg min egen dyrlæge ude, og fredag blev begæringen faxet til forsikringen.. Nu sker der da lidt. Og nu venter vi igen. Håber at forsikringen arbejder hurtigt og at jeg måske får svar inden påske, men tror det næppe. Prøver at være positiv på den sidste tid vi har sammen, men det er ikke nemt når man kan se hesten ikke trives med det nye liv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv :( Hvor er ventetiden hård :(
Kommentér på:
Øv :( Hvor er ventetiden hård :(

Annonce