{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.932 visninger | Oprettet:

Opbevaring af sadel under transport {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Jeg investeret i en "ny" trailer, uden sadelrum.
Blev enig med mig selv om, at jeg hellere ville bruge de 15.000,00 der var i forskel, på noget andet. smiley

Mit spørgsmål går nu på, hvilken løsninger man kan lave, til opbevaring af sadel og trense, under transporten. Jeg vil helst have det i traileren, så jeg ikke skal hive det ind og ud af bilen.
Først var jeg ude i noget med at montere 2 sadelbomme inde i fronten af traileren, men kan godt være lidt bekymret for om hestene så vil kunne nå dem, under transporten. Skulle nu nødigt nå frem med en fortygget sadel og en forspist hest. smiley
Jeg har fundet et sadelskab på nettet, som jeg nu overvejer om man evt. kan sætte foran i traileren.
http://jvhandel.dk/index.php/hest-rytter-2011/stald-tilbehor/sadelskabe-daekkenskabe.html
Hvad tænker I? Nogle kreative forslag eller var det bare bedre at punge ud og give de Kr. 15.000,00 mere for en ny trailer med sadelrum.:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble an Ikea bed 230 kr.
  • Ophængning af 4 loftslamper og et TV 750 kr.
  • Vi skal have sat en ny dør i lejligheden. Døren nu er 79, men vi har en ny dør på 73 cm fra Swedoor som vi godt kunne tænke os at bruge. Er det en mulighed at lave dørkarmen mindre så døren kan passe? Det skal helst laves inden uge 24 4.000 kr.
  • Fjerne ukrudt i indkørsel langs hestestald 1.150 kr.
  • Ophænge hylder på betonvæg 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opbevaring af sadel under transport
  • #2   19. apr 2011 Vi har nu bare sadlen til at ligge bag i bilen, synes ikke rigtig der er nogen forskel smiley Du skal tænke på, at hvis du har et skab til at stå i fronten, kræver det en 2-hestes trailer hvor der kun står en hest, ellers vil hest nr. 2 ikke have plads til hovedet.

• #3   19. apr 2011 Jeg kører kun med en hest normalt, så jeg bruger en buk til at hænge dem på, da jeg ikke lige har et transportabelt sadelskab smiley

• #4   19. apr 2011 Man kan få et sadelskab til at sætte på døren i traileren til rimelige penge, det er ret smart (:
    Men vi har også bare sadlen bag i bilen ..

• #5   19. apr 2011 Uden at vide hvilken trailer du har købt, vil jeg da lige komme med et forslag.

Nogle trailer firmaer, har sådan et løst skab, som kan monteres foran på traileren. Det må man da også kunne gøre, men et alm. sadelskab hvor man så bare afmonterer benene og får skruet bagsiden af skabet fast på selve traileren.

Men det afhænger jo selvfølgelig af, hvordan din trailer, ser ud foran.

Kommentér på:
Opbevaring af sadel under transport

Annonce