Opbevaring af sadel under transport {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Jeg investeret i en "ny" trailer, uden sadelrum.
Blev enig med mig selv om, at jeg hellere ville bruge de 15.000,00 der var i forskel, på noget andet.
Mit spørgsmål går nu på, hvilken løsninger man kan lave, til opbevaring af sadel og trense, under transporten. Jeg vil helst have det i traileren, så jeg ikke skal hive det ind og ud af bilen.
Først var jeg ude i noget med at montere 2 sadelbomme inde i fronten af traileren, men kan godt være lidt bekymret for om hestene så vil kunne nå dem, under transporten. Skulle nu nødigt nå frem med en fortygget sadel og en forspist hest.
Jeg har fundet et sadelskab på nettet, som jeg nu overvejer om man evt. kan sætte foran i traileren.
http://jvhandel.dk/index.php/hest-rytter-2011/stald-tilbehor/sadelskabe-daekkenskabe.html
Hvad tænker I? Nogle kreative forslag eller var det bare bedre at punge ud og give de Kr. 15.000,00 mere for en ny trailer med sadelrum.:)
mar 2007
Følger: 113 Følgere: 132 Heste: 5 Svar: 6.520
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.042
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.619
Men vi har også bare sadlen bag i bilen ..
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 881
Nogle trailer firmaer, har sådan et løst skab, som kan monteres foran på traileren. Det må man da også kunne gøre, men et alm. sadelskab hvor man så bare afmonterer benene og får skruet bagsiden af skabet fast på selve traileren.
Men det afhænger jo selvfølgelig af, hvordan din trailer, ser ud foran.
Opbevaring af sadel under transport