{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.025 visninger | Oprettet:

Idéer til opbevaring af udstyr {{forumTopicSubject}}

Kreative hoveder, kom hid! smiley
Jeg skal have bikset en eller anden form for opbevaring sammen, til alt det udstyr jeg nu engang har, gerne så plads besparende som muligt.. smiley
Jeg har i forvejen et skab hvor der er en sadelknægt, 2 trense knægte, 6 kroge, 5 værksteds kasser på skinne til diverse små ting, og plads i bunden til min kasse med bandager, gamle striglekasse (der i dag bliver brugt til refleks udstyr, sodavand og andet underligt) og strigle taske.

Og nu kommer det sjove så, jeg skal have plads til (bum bum):
2 sadler
1 longegjord
1 ridegjord
3 trenser
Ekstra pandebånd (aner ikke hvor mange jeg har, men nogle stykker)
1 kapsun
1 trænings grime
1 rebgrime
4 tove
2 longetove
2 pæne grimer
X antal fold/reserve grimer
9 underlag
2 tæpper (gerne flere)
4 dækkener (plus flere som jeg ikke har endnu)
2 sæt gamacher
1 Falck kasse
Håndklæder
3 piske
Og så diverse småting som klipper, sliksten, godbidder osv osv.

Jeg vil helst ikke have mit staldskab for mokket, og selvom jeg rigtig gerne ville, så selv med god vilje, kan jeg bare ikke have alt mit lort deri, haha!
Så i kan nok se jeg skal finde på et eller andet. Pt er det fordelt udover mit skab, en stor opbevaringboks (som i øvrigt varmt kan anbefales, den er super genial! 129 i Harald Nyborg (Y) ), sadel og trense knægt og fryser, men da jeg flytter mister jeg sadel og trense knægt og min fryser...

Jeg overvejer lidt et skab fra Jysk (eller tilsvarende) med en kraftig bagplade på, men er lidt bekymret for indretningen, om jeg kan holde det ud i længden (det er trods alt en del der skal findes plads til...).

Så jer der har udstyr i et tøjskab, vis meget gerne billeder af hvordan i har indrettet det! smiley
Jer der har andre geniale idéer til at opbevare alt for meget udstyr, kom med dem! smiley

(og nej, det er ikke en mulighed at gå ned på udstyr ;P)

Rigtig god mandag aften, fra hende med den store luksus problem, haha. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idéer til opbevaring af udstyr
Kommentér på:
Idéer til opbevaring af udstyr

Annonce