{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Dårlig samvittighed :S {{forumTopicSubject}}

var ude at ride en tur på min pony i dag. Vi krydsede en mark, og ponyen gik så fint, så jeg ville lige trave en volte. Den første volte gik fint, men derefter styrtede han bare af sted i trav. Prøvede at stoppe ham med sædet og benene, men han lyttede slet ikke. Jeg VILLE have ham til at gå en volte i nogenlunde roligt tempo, så derfor blev jeg ved med at prøve, og til sidst blev jeg så ked af det og frustreret, at jeg bare red ham ned i tempo ved at tage hårdt i tøjlerne (red i sidepull).
Har så dårlig samvittighed nu, og det gør det ikke bedre, at jeg har hørt, at sådanne situationer gør, at hesten helt mister tilliden til rytteren:( Skulle bare ud med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig samvittighed :S
  • #1   22. apr 2011
    Argh.. Der skal sku mere til - så tag du den med ro :o)

    Jeg kender følelsen men hesten mister nu ikke tilliden. Heste kommer glade og løbende hen imod folk der slår dem, har ørene fremme, følger dem mm. - så hesten mister ikke bare lige sådan "tilliden" ( eller rettere sagt forbinder dem med noget negativt ).

    Men nu ved du forhåbenligt at sådan ønsker du ikke og reagere igen så nu gør du vel noget andet næste gang det sker :o)

    Kender godt det ved at sætte sig noget for hovedet og det så skal gå ud over hesten, det ender sjældent særligt godt.


  • #2   22. apr 2011 Det var jo ikke din skyld hesten ikke gad stoppe smiley

  • #3   22. apr 2011 Jeg synes at du gjorde det RIGTIGE! smiley

  • #4   23. apr 2011 Du gjorde det jo også for hestens skyld, så der ikke skete noget smiley
    Og kender det alt for godt det der med at reagere og så have det dårligt bagefter. Men så tænk på at du ikke vil reagere sådan uden det virkelig er nødvendigt næste gang, men at der er så mange mennesker i verden der er ligeglade, vær du glad for du behandler din hest godt smiley


Kommentér på:
Dårlig samvittighed :S

Annonce