8. apr 2007 Følger: 76 Følgere: 68 Heste: 18 Emner: 46 Svar: 529
Pisser mig af, gamle ejer. ! {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har for godt 1 år siden solgt en hest for min mor (Romeo)
Vi købte ham så min mor kunne ride sammen med mig, og hun gerne ville ud på ture mm.
MEN grundet af tids manglel, pga job og sygedom (ofte indlagt, hvilket tog mege af hendes kræfter) valgte hun at jeg skulle sætte ham til salg da hun ikke kunne finde den rette tid til ham. og da jeg havde for mange heste kunne jeg ikke selv.
Han blev solgt til en ældre pensioneret mand, som ville bruge den til hygge hest. den blev solgt til midre end vi selv købte ham for med alt udstyr og fik også at vide han havde slid i ryggen og ikke kunne hodle til det vilde.
Han bor 12 km fra mig. og Romeo er pensioneret nu, på den måde han KUN blive brugt som tur/hygge ridning hest af og til.
Hans historie er : han blev solgt som hygge hest, men blev reddet op og solgt som konkurrence hest, hvilket han ikke kunne holde til jo pga slid i ryggen, så solgt igen som hygge hest,
NU begynder en gammel ejer af ham, som jeg stadig ikke rigtig ved hvem er, at skrive til mig om hvor han er. og hun intet forstår af det, hvor underligt det er at han blev solgt igen og bla bla. virkelig som om jeg har mishandlet den !
Jeg har skrevet til hende at jeg vil med glæde vise hende hvor han står. men det vil hun ikke ? selvom hun gang på gang skriver hun søger hans nye ejer fordi hun er så ked af hun ikke kan finde ham. Men hvorfor kommer hun ikke bare så?
Hun skriver nu skrive hun også at hun vil oprette en debat herinde !. men jeg gider da ikke stå til ansvar for hvad 1 hvad min mor har valgt, og 2 for hun ikke vil modtage min hjælp !
Hvad sys i om dettte, og har i selv oplvet noget ligende,?
Og hvad vile i have gjort vis det var jeres hest dengang? Som skrevet var der ingen tid til ham, (job og indlæggelse) og han trives ikke ordenligt her da jeg mest har ungheste.og de er for voldsomme ved ham.
Det skal siges jeg snakker med nye ejer hist og her.. sidst fik jeg at vide han havde det godt, trods lidt hoste ved ridning.
Kan i se problemet ?
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 392
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.263
apr 2007
Følger: 76 Følgere: 68 Heste: 18 Emner: 46 Svar: 529
Jeg kan virkelig ikke se hvad jeg har gjort forket. har sendt hende hans navn og efter navn.
Hun har mildt sagt svinet mig til via sms. og føler bare ikke jeg kan gøre mere nu,
jeg har bare ikke lyst til at blive svinet til herinde af hende når hun selv oprette en debat herinde..
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 67
Bed hende fis af !
apr 2007
apr 2007
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.558
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.737
maj 2010
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 881
Hun burde jo bare være glad for du vil udlevere nuværende ejer af hesten:-)
apr 2007
For ja hun er godt nok ved at gå mig på.
Og frygter mest hun nu vil skrive alt mulig tis om jeg har mishandlet den, jeg ved ikke hvad hun kan finde på. for det har jeg ALDRIG gjort, men sys godt nok hun skriver ondt. og tror ikke der er mange der vil beskyldes for sådan noget, prøver jo bare at hjælpe. !
Som i kan se på hans profil var han meget muskkel fattig da vi fik ham hjem og så utrolig tynd ud. men ja sådan er han jo købt ? desuden fik han aldrig opbygget sine muskler da han ikke kunne holde til det (pga ryggen) og pga tiden. så ja i kan vel følge min frygt for hvad jeg nu skal beskyldes for
sep 2008
Følger: 80 Følgere: 80 Heste: 9 Emner: 120 Svar: 778
Den ene skrev jævnligt om vi ikke kan interesserede i at sælge.
Man skal bare bede dem om at smutte, det er det eneste der hjælper
Jeg har også en gammel ejer pt som skriver hver gang vi har været til stævne om hvordan det er gået .
apr 2009
Følger: 37 Følgere: 39 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 47
Men jeg kan ikke helt forstå, vil hun gerne finde hesten men vil ikke eller hvad?o;
det er lidt forvirrende (;
apr 2007
apr 2007
Har du fundet ud af hvor han er endt henne
Hej
Jeg ville høre om du har fundet ud af hvem han er solgt til?
Jeg ville meget gerne have lov til at hilse på ham igen da han betyder rigtig meget for mig.
men hvis han betyder så meet hvorfor tager hun ikke imos min hjælp så. Ja aj
Men tak for svar alle sammen. og ja nok ikke andet at gøre end at sige hun skal lukke
apr 2009
Følger: 37 Følgere: 39 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 47
Jeg synes også bare du skal sige at endten modtager hun din hjælp eller så lukker du, for du har jo ligesom fortalt hende at du ved hvem ejer er (;
mar 2008
Følger: 137 Følgere: 120 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.590
Mit var så bar ikk så spændene, nye ejer ønsket ikke kontakt med den der ejede hesten før mig, jeg fik alt muligt shit i hovedet fra gamle ejer, og lød nærmest som om jeg mishandlede hende:S solgte fordi hun ikk trivedes hos mig og kemien var der ikke, plus hun havde mange år i sig hvorfor så aflive ? :S
Men ja jeg fik alt muligt pis i hovedet, fortalte hun havde det godt og jeg ikk fandt mig i han behandlede mig sådan, og siden har jeg ikk hørt fra ham
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 26 Heste: 6 Emner: 69 Svar: 1.380
maj 2010
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 881
Det virker altså ret mystisk, men kan se det er en yngre pige, måske det er derfor?
apr 2007
Men mystisk ja tak ! jeg fatter ikke en brik af det selv.. hvorfor kan hun da ikke bare tage imod min hjælp når det er det hun spørger om ! . sys bare det er nok så træls.
Men ja det er nok ikke andet at gøre end at sige jeg ikke finder mig i det mere
Pisser mig af, gamle ejer. !