{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Pisser mig af, gamle ejer. ! {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har for godt 1 år siden solgt en hest for min mor (Romeo)
Vi købte ham så min mor kunne ride sammen med mig, og hun gerne ville ud på ture mm.
MEN grundet af tids manglel, pga job og sygedom (ofte indlagt, hvilket tog mege af hendes kræfter) valgte hun at jeg skulle sætte ham til salg da hun ikke kunne finde den rette tid til ham. og da jeg havde for mange heste kunne jeg ikke selv.
Han blev solgt til en ældre pensioneret mand, som ville bruge den til hygge hest. den blev solgt til midre end vi selv købte ham for med alt udstyr og fik også at vide han havde slid i ryggen og ikke kunne hodle til det vilde.
Han bor 12 km fra mig. og Romeo er pensioneret nu, på den måde han KUN blive brugt som tur/hygge ridning hest af og til.

Hans historie er : han blev solgt som hygge hest, men blev reddet op og solgt som konkurrence hest, hvilket han ikke kunne holde til jo pga slid i ryggen, så solgt igen som hygge hest,

NU begynder en gammel ejer af ham, som jeg stadig ikke rigtig ved hvem er, at skrive til mig om hvor han er. og hun intet forstår af det, hvor underligt det er at han blev solgt igen og bla bla. virkelig som om jeg har mishandlet den !
Jeg har skrevet til hende at jeg vil med glæde vise hende hvor han står. men det vil hun ikke ? selvom hun gang på gang skriver hun søger hans nye ejer fordi hun er så ked af hun ikke kan finde ham. Men hvorfor kommer hun ikke bare så?

Hun skriver nu skrive hun også at hun vil oprette en debat herinde !. men jeg gider da ikke stå til ansvar for hvad 1 hvad min mor har valgt, og 2 for hun ikke vil modtage min hjælp !

Hvad sys i om dettte, og har i selv oplvet noget ligende,?

Og hvad vile i have gjort vis det var jeres hest dengang? Som skrevet var der ingen tid til ham, (job og indlæggelse) og han trives ikke ordenligt her da jeg mest har ungheste.og de er for voldsomme ved ham.

Det skal siges jeg snakker med nye ejer hist og her.. sidst fik jeg at vide han havde det godt, trods lidt hoste ved ridning.

Kan i se problemet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pisser mig af, gamle ejer. !
Kommentér på:
Pisser mig af, gamle ejer. !

Annonce