{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

God dag . Men Skøre hest ! :P {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger . , så har jeg haft en god dag med Fie i dag . Jeg havde hende med op til strigle stedet <b>alene</b> idag smiley Novra . hehe . Det har hun normalt ikke kunne . og hun var da også lidt skør der oppe . meget nervøs og anspændt , som forventet . Men så snart hun bare begyndte at gå uden at få lov sagde jeg <b>nej</b> og roste hende med det samme hun stod stille . Efter lidt hvor hun stod stille begyndte jeg at få hende til at gå lidt frem og derefter bakke for løst tov , ved hjælp ad stemmen også "som en lille "tillidsøvelse" (vi starte i det små stadigvæk). WOW , hun gjorde det sku ;P det var ligsom om at når hun blev anspændt og jeg så lige bakkede hende 2-3 skridt faldt hun til ro ..<b> Nogle der ved hvad det kan skyldes ?</b>

Skulle lige med min veninde ned på folden med hendes heste , og prøvede så at gå hen til fie . Der bare løb væk. ånssvage dyr ;P Så tænktre jeg , : "hvis du vil løbe skal du da have lov til det" så fik jeg hende til at løbe nogle rundter ved at "jagte" hende væk smiley og bag efter stod hun bare stille og lod mig komme til hende ? skøre dyr . smiley Hun plejer at flippe når jeg trækker hende fra de andre heste så man må sige det har været en succes dag smiley Nogle andre med en god dag ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God dag . Men Skøre hest ! :P
Kommentér på:
God dag . Men Skøre hest ! :P

Annonce